|
کدخبر: 314449

رئیس جمهور/رئیسی/مترو پرند

هرگز دچار حاشیه ها نخواهیم شد/وعده دادیم و به وعده مان عمل کردیم

رئیس جمهور با اشاره به سفر آذرماه سال گذشته دولت به شهرستان رباط کریم و قول تکمیل این ایستگاه و خطوط مواصلاتی آن در مدت یکسال، از تمامی مسئولان و دست اندرکاران که با تلاش برای اجرای این وعده، صداقت دولت را نشان دادند، تشکر کرد. در وعده هایش و مردم را شاد کردند و امیدشان را بالا بردند، قدردانی کرد.

سیاست هرگز دچار حاشیه ها نخواهیم شد/وعده دادیم و به وعده مان عمل کردیم

رئیس جمهورصبح روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری مترو پرند افزود: در آذرماه سال گذشته در بازدیدی که از طرح متروی شهر پرند داشتیم، وعده دادیم ظرف یک‌سال این خط به اتمام برسد به این وعده عمل کردیم.

وی توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و تسهیل تردد مردم را یکی از ضرورت‌های توسعه‌یافتگی دانست و گفت: امروز دولت، وزارت راه، شهرداری و همه دستگاه‌های دیگر دنبال تسهیل زندگی مردم و رفع موانع و مشکلات هستند و گزارش شهردار محترم تهران درباره اقدامات این دستگاه برای توسعه مترو و امکانات حمل و نقل عمومی نیز جای قدردانی دارد.

وی با بیان این‌که «توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی جزو سیاست‌ها و دستور کارهای اصلی دولت مردمی است»، افزود: دولت با وجود همه تحریم‌ها و فشارها دست از تلاش برای توسعه کشور برنداشته و مصمم هستیم حرکت قطار پیشرفت کشور سرعت گرفته و تداوم یابد. دشمن تلاش می‌کند پیشرفت ایران اسلامی متوقف شود، اما در برابر ملتی با اراده که عزم خود را برای پیشرفت جزم کرده موفق نخواهد شد.

رئیس‌جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار روز گذشته ایشان با بسیجیان و تاکید بر حضور در همه عرصه‌ها با روحیه بسیجی و جهادی اظهار داشت: باید از همه کسانی که در هر دوره‌ای در مسیر پیشرفت کشور تلاش کرده‌اند، قدردانی کرد، اما جای این سوال نیز وجود دارد که آیا طرح‌ها و پروژه‌ها با تلاش جهادی و با روحیه بسیجی نمی‌توانست زودتر به سرانجام برسد!

وی با بیان این‌که «امروز برای قدردانی از دست‌اندرکاران اجرای این پروژه که با روحیه جهادی و بسیجی آن را در کوتاه‌ترین زمان و حتی فراتر از وعده‌ای که داده شده بود، تکمیل کردند، به اینجا آمده‌ام»، تصریح کرد: کارهای بسیاری برای پیشرفت کشور شده، اما کارهای بسیاری نیز باقی مانده و نباید در مسیر خسته و ناامید شویم.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «آنچه امروز در فلسطین می‌بینیم نمایش اقتدار و عزت مردمی مقاوم و صبور است که مقاومت آنها دشمن را مستأصل و درمانده کرده است»، خاطرنشان کرد: کشتن زنان و کودکان از یکسو نشانه درماندگی در مقابل مجاهدان مقاومت است و از سوی دیگر باعث ایجاد تنفری عمیق و گسترده از رژیمی شده که در مقابل چشم جهانیان بیش از 5 هزار کودک مظلوم، بی‌دفاع و بی‌گناه را به شهادت رسانده است.

رئیسی مقاومت ملت ایران در مقابل فشارهای دشمن را نیز ستودنی توصیف و تصریح کرد: پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه مقاومت ملت ایران است؛ این پیشرفت‌ها نتیجه برکت خداوند به کار و تلاش‌های صورت گرفته با روحیه بسیجی و جهادی است.

وی همچنین با قدردانی از روحیه همدلی و هماهنگی که امروز در میان بخش‌های مختلف وجود دارد، گفت: امروز بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف به جای درگیر شدن به حاشیه‌ها تمام توان خود را صرف تلاش برای سازندگی کشور، خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات کرده‌اند و این بسیار ارزش دارد؛ در دولت تصمیم گرفته‌ایم که هرگز دچار حاشیه‌ها نشویم و بر این عزم استوار هستیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها