|
کدخبر: 312521

احمد وحیدی/ وزیر کشور/ ۱۵ میلیارد تومان

وزیر کشور دستور ۱۵ میلیاردی داد

وزیر کشور با همراهی استاندار و مدیران و مسئولان ملی، استانی و شهرستانی در غرب مازندران پس از بازدید مناطق سیل زده کلارآباد از مناطق سیل زده روستای پرچور عباس آباد بازدید کرد و دستور اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای اصلاح اساسی این پل را صادر کرد. ‎

سیاست وزیر کشور دستور ۱۵ میلیاردی داد

احمد وحیدی، وزیر کشور با همراهی استاندار و مدیران و مسئولان ملی، استانی و شهرستانی در غرب مازندران پس از بازدید مناطق سیل زده کلارآباد از مناطق سیل زده روستای پرچور عباس آباد بازدید کرد و دستور اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای اصلاح اساسی این پل را صادر کرد. ‎

وحیدی و هیات همراه صبح امروز ۱۸ آبان ماه، جهت بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران وارد استان شد.

وزیر کشور در بدو ورود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این سفر، بازدید از مناطق سیل زده مازندران و بررسی اوضاع مناطق است.

وی افزود: گویا سیل اخیر، خساراتی به چند شهرستان مازندران وارد کرد و نگرانی هایی به وجود آورد که نیاز به بررسی و اتخاذ تصمیماتی عاجل دارد.

لازم به ذکر است وزیر کشور پس از ورود به مازندران بلافاصله به مناطق ‌سیل‌زده رفت و در ابتدا از "پل سیل زده پلنگ آبرود کلارآباد" بازدید کرد و پس از گفت و گو با مسئولان منطقه در جریان مسائل این پل قرار گرفت. سپس دستورات لازم جهت تقویت و بازسازی این پل داده شد.

وزیر کشور در ادامه از پل پرچور بخش مرکزی شهرستان عباس آباد بازدید کرد. گفته می شود این پل راه ارتباطی دهستان لنگارود شرقی و لنگارود غربی بود و در اثر سیل اخیر از وسط شکسته شد و راه عبوری دو دهستان را مسدود کرد.

وحیدی پس از گفت و گو با مسئولان و مردم بومی، دستور داد اعتباری باِلغ بر ۱۵ میلیارد تومان جهت اصلاح اساسی این پل اختصاص داده شود تا دیگر چنین حوادثی تکرار نگردد.

به گفته بومیان منطقه، این پل پیش از این نیز در سال ۱۳۹۵ مسدود و تخریب شده بود.

قرار است وزیر کشور به بازدید از دیگر بخش‌های آسیب‌دیده، بپردازد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها