|
کدخبر: 311784

اظهارات تکان‎‌دهنده رئیس قوه قضائیه درباره برخورد با فاسدان؛

کدام مسئول فسادش ثابت شد و نظام با آن برخورد نکرد؟/ ما هیچ ابایی از برخورد بدون تبعیض و بدون تعارف با فساد و‌ مفسد نداریم

رئیس قوه قضائیه طی سخنانی در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان اظهار کرد: امروز که شاهد جنایت‌های سبعانه صهیونیست‌ها علیه مردم غزه هستیم مشاهده می‌کنیم که روح حاج قاسم در رزمندگان جریان مقاومت، متبلور است.

سیاست کدام مسئول فسادش ثابت شد و نظام با آن برخورد نکرد؟/ ما هیچ ابایی از برخورد بدون تبعیض و بدون تعارف با فساد و‌ مفسد نداریم

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه طی سخنانی در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان اظهار کرد: امروز که شاهد جنایت‌های سبعانه صهیونیست‌ها علیه مردم غزه هستیم مشاهده می‌کنیم که روح حاج قاسم در رزمندگان جریان مقاومت، متبلور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: به مردم استان کرمان که تعداد زیادی از ورزشکارانشان در مسابقات پاراآسیایی هانگژو برای ایران اسلامی مدال‌آوری کردند و در عین حال ارزش‌های اسلامی را نیز پاس داشتند تبریک می‌گوییم‌.

رئیس قوه قضائیه گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین قوه قضائیه و بنیاد شهید در راستای رسیدگی به امور هرچه مطلوب‌تر جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا منعقد شده است؛ لذا در همین راستا به رئیس کل دادگستری استان کرمان دستور می‌دهم که عملیاتی‌سازی مفاد این تفاهم‌نامه را با جدیت در استان کرمان پیگیری کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: انتقال و جابجایی زندان‌ها از داخل شهرها به بیرون از شهرها، یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های دستگاه قضایی است اما تحقق کامل این امر نیازمند فراهم شدن یکسری شرایط است؛ علی‌ایّحال انتقال و جابجایی زندان کرمان نیز در‌ زمره برنامه‌های دستگاه قضایی می‌باشد.

رئیس عدلیه بیان داشت: مبارزه بدون تبعیض و بدون تعارف با فساد و مفسد در عرصه‌ها و ساحت‌های گوناگون، جزو اولویت‌های اصلی قوه قضاییه است و ما بر این موضوع اهتمام و اصرار داریم اما باید توجه داشت که خدای ناکرده در این عرصه، در زمین دشمن بازی نکنیم و امنیت روانی و مردم را خدشه‌دار نکنیم؛ گاهی مطالبی بدون استناد و از ناحیه دشمن مطرح می‌شود و ما به پمپاژ آنها مبادرت می‌ورزیم؛ باید از این رویکرد اجتناب کرد و در عین حال اطمینان داشته باشیم که نظام بدون اغماض با فساد و مفسد مقابله می‌کند.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: کدام مسئول فسادش ثابت شد و نظام با آن برخورد نکرد؟! پسر و‌ دختر مقامی که مسولیت‌های مختلفی داشت از رئیس جمهور تا رئیس مجمع تشخیص مصلحت که از قضا از اهالی همین استان کرمان بود به دلیل ارتکاب جرایم به زندان محکوم شدند یا اینکه دو فرزند معاون اول قوه قضائیه پس از وصول گزارش مستند، بازداشت شدند و پدر آنها نیز اعلام کرد که تسلیم قانون است و ضابط و دادسرا و دادگاه، بدون ترس ورود کردند؛ بنابراین ما هیچ ابایی از برخورد بدون تبعیض و بدون تعارف با فساد و‌ مفسد نداریم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به بازدید دی‌ماه سال گذشته خود از پارکینگ خودروهای توقیفی استان کرمان گفت: از دو هزار وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ استان کرمان که در معرض از بین رفتن بودند، طی ۱۰ ماه به میزان هزار و ۸۰۰ وسیله تعیین تکلیف و فروخته شده و مابقی نیز به مزایده گذاشته شدند.

  • حمید ارسالی در

    جناب اژه ای شما فقط به اتهامهای که کاندی داهای ریاست جمهوری بهم زدند رسیدگی کنید. ببینید چه فسادی دستگیرتان میشود بقیه پی شکش.اگر هم موردی نبود که اتهام زنندگان ب اید جوابگو باشند.آیا اینکار را کردید؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها