|
کدخبر: 310629

قوه قضاییه به دنبال محکوم کردن روحانی!

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده‌های سنگینی برای مسئولان دولت یازدهم و دوازدهم تشکیل شده و قوه قضاییه مسئول رسیدگی به تخلفات مجرمانه شخص روحانی است؛ تخلفاتی که مردم را در حوزه بورس و ارز به خاک سیاه نشاند.

سیاست قوه قضاییه به دنبال محکوم کردن روحانی!

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر درباره بیانیه پایانی کنگره ششم حزب «اعتدال و توسعه»، گفت: برخی از جریان‌های سیاسی در کشور فقط یک جریان سیاسی نیستند بلکه بانیان مشکلات فعلی کشور هستند و در هشت سالی که قوه مجریه را در اختیار داشتند با عمکرد ضعیف خود مشکلات زیادی به جای گذاشتند.این جریان امروز در جایگاه منتقد نشسته و به حاشیه بردن کشور و فضاسازی برای مسوولان دولت سیزدهم را در دستور کار قرار داده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تاکیدکرد: دولت سیزدهم در حالی قوه مجریه را تحویل گرفت که بعد از ۱۵ سال خودکفایی کشور در تولید گندم، به واردکننده بیش از نیمی از گندم مورد نیاز کشورتبدیل شده بودیم.

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به اقدامات دولت قبل در حوزه مسکن تصریح کرد: کم کاری دولت قبل در حوزه مسکن سبب کمبود مسکن برای حدود ۶ میلیون متقاضی شد. همچنین دولت قبل با برداشت‌های متعددی که از صندوق ذخیره ارزی انجام داد، یا اوراق مشارکتی که بیش از میزان لازم فروخت، سبب شد دولت سیزدهم هر ماه، ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی پرداخت کند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم در فروش نفت دچار سردرگمی و کاهش فروش شده بود، تصریح کرد: فروش نفت در دولت سیزدهم افزایش چشمگیری یافته است و توسعه پالایشگاه‌ها نیز در دستور کار این دولت است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه مردم جوسازی و حاشیه‌سازی رسانه‌ای بانیان وضع موجود را باور نمی‌کنند و جواب دروغگویان را می‌دهند، تاکید کرد: پرونده‌های سنگینی برای مسئولان دولت یازدهم و دوازدهم تشکیل شده و قوه قضاییه مسئول رسیدگی به تخلفات مجرمانه شخص روحانی است. تخلفاتی که مردم را در حوزه بورس و ارز به خاک سیاه نشاند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش فروش نفت و توسعه روابط با شرق و کشورهای همسایه در دولت سیزدهم، یادآور شد: روحانی کشور را با خزانه خالی و حتی بدهکار تحویل داد، دولت دوازدهم در برخی ماه‌ها اعلام می‌کرد که از پرداخت حقوق کارمندان خود هم عاجز است.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم طرح‌ها و برنامه‌های زیادی را در حوزه توسعه پتروشیمی، دیپلماسی انرژی و بهبود روابط با همسایگان با هدف افزایش صادرات در دستور کار قرار دارد تا صادرات نفت و فراورده‌های نفتی بهبود یابد، این اقدامات به رشد و بالندگی کشور کمک می‌کند و به زودی موفقیت‌های دولت سیزدهم عیان می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات ابراز امیدواری کرد که در این شرایط مجلس و دولت باید به دور از ورود به حاشیه‌ها با تلاش و عمل هوشمندانه، فضا را برای پیشرفت و رشد کشور فراهم کنند.

 

منبع: ايسنا
  • عبدالله ارسالی در

    این دولت و مجلس چه گلی به سر مردم زدن که دولت قبلی نزده
    به جای متهم کردن ی کدیگر به دنبال حل مشکلات فراوان کشور باش ید
    فرا فکنی کار ساده و پیش پا افتا ده ای است
    و مشکلی رو حل نمی کنه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها