|
کدخبر: 309553

آغوش باز آمریکا برای یار قدیمی

وزیر دفاع آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «ایالات متحده اطمینان خواهد داد که اسرائیل هر چیزی را که لازم دارد برای دفاع از خود خواهد داشت و اسرائیل حق محافظت از مردم خود را دارد.»

سیاست آغوش باز آمریکا برای یار قدیمی

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «ایالات متحده اطمینان خواهد داد که اسرائیل هر چیزی را که لازم دارد برای دفاع از خود خواهد داشت و اسرائیل حق محافظت از مردم خود را دارد.»

به گزارش اسپوتنیک، آستین افزود: کمک‌های امنیتی ایالات متحده در حال حاضر "به سرعت در حال جریان" به سوی اسرائیل است، از جمله در زمینه رهگیرهای گنبد آهن.

وزیر دفاع آمریکا هم‌چنین گفت: ایالات متحده قادر به کمک به اسرائیل و اوکراین به صورت هم زمان است. ما حتی در حالی که در کنار اوکراین ایستاده‌ایم در کنار اسرائیل هم هستیم.

آستین افزود: ایالات متحده به کشورها و گروه‌های منطقه‌ای هشدار می‌دهد که از اوضاع فعلی اسرائیل و فلسطین استفاده نکنند. پیامی که ما به هر کشور یا گروهی که می‌خواهد برای استفاده از این وضعیت و گسترش درگیری کار کند، این است، این کار را نکنید.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها