|
کدخبر: 309252

اظهارات جنجالی وزیر کشور درباره حجاب زنان تهرانی

وزیر کشور درباره دغدغه شهروندی در زمینه عدم رعایت حجاب و عفاف تأکید کرد: در استان ها در زمینه حجاب و عفاف وضع قابل قبولی داریم ولی مطلوب نیست. بیشتر مشکل در تهران است. بیشتر برنامه‌های دشمن در این زمینه مهار شده است.

سیاست اظهارات جنجالی وزیر کشور درباره حجاب زنان تهرانی

احمد وحیدی، وزیر کشور درباره مطالبه یک راننده تاکسی در خصوص بیمه تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی و نوسازی ناوگان طبق قانون هوای پاک تصریح کرد: این کار در دست پیگیری است. حدود ۹۰۰ هزار نفر راننده تاکسی بیمه شده اند که به این تعداد تاکسی ران در کشور وجود ندارد و این‌ تعداد باید پالایش شود.

وی درباره دغدغه شهروندی در زمینه عدم رعایت حجاب و عفاف تأکید کرد: در استان ها در زمینه حجاب و عفاف وضع قابل قبولی داریم ولی مطلوب نیست. بیشتر مشکل در تهران است. بیشتر برنامه‌های دشمن در این زمینه مهار شده است.

وحیدی درخصوص حضور مهاجرین و سلب شدن فرصت‌های کاری از ایرانیان در شهر های بزرگ کشور از جمله شیراز بیان کرد: جریانی در کشور از سوی گروه‌های معاند از جمله منافقین دنبال ایجاد چالش جدی و درگیری بین جوامع افغانی و ایرانی است و به دنبال افغانی ستیزی هستند، ما کاملا با این‌مخالفیم زیرا به نفع امنیت در کشور نیست‌.

وزیر کشور گفت: مهمترین واقعه امسال انتخابات است، انتخابات نقطه حساسی است که برای تعیین سرنوشت و دخالت مردم در نحوه اداره کشور صورت میگیرد. جمهوری اسلامی افتخار دارد در طی این ۴۴ سال بالغ بر ۴۰ انتخابات با حضور مردم برگزار کرده و این‌موید بر این است که مردم سالاری دینی و دموکراسی به مفهوم واقعی در کشور رخ داده است. اولین مسئولیت این است که فضا و بستر برای مشارکت هرچه بیشتر مردم فراهم شود و مراقبت شود با حرف های ناصحیح و ایجاد یاس مردم را نسبت به حضور در انتخابات منصرف نکنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها