|
کدخبر: 308917

ماجرای تشکر ایران از عراق

وزیر کشور ایران و عبدالامیر الشمَّری وزیر کشور عراق دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه ای را در تهران برگزار کردند و در این دیدار وزیران کشور ایران و عراق در مورد مسایل دوجانبه و همچنین تحولات مهم منطقه ای و بین المللی تبادل نظر داشتند.

سیاست ماجرای تشکر ایران از عراق

احمد وحیدی وزیر کشور ایران و عبدالامیر الشمَّری وزیر کشور عراق دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه ای را در تهران برگزار کردند و در این دیدار وزیران کشور ایران و عراق در مورد مسایل دوجانبه و همچنین تحولات مهم منطقه ای و بین المللی تبادل نظر داشتند.

در این نشست وحیدی از مجموعه اقدامات و تلاش های صورت گرفته توسط دولت و همچنین مهمان نوازی گرم ملت عراق از زایران اباعبدالحسین (ع) تقدیر وتشکر و خطاب به همتای عراقی خود اظهار کرد: اکثر زوار ایرانی از اقدامات اربعینی دولت و مردم عراق راضی هستند.

وزیر کشور عراق هم متقابلا با بیان این‌که «ما به وظیفه خود در خدمت رسانی به زایران اربعین عمل کردیم و خوشحالیم که موجب آسایش زوار را فراهم ساختیم» ادامه داد: دولت و ملت عراق بسیار خرسند هستند که میزبان زوار عتبات عالیات به ویژه میلیون های زایر ایرانی هستند.

وحیدی و الشمَّری همچنین درباره برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم جهانی اربعین حسینی (ع) در سال‌های آینده با یکدیگر رایزنی کردند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها