|
کدخبر: 306714

وزیر بهداشت:جوانانی که دوران ستمشاهی را ندیدند، هدف دشمن هستند

به گفته وزیر بهداشت یکی از برنامه‌های اصلی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی باید حضور مستمر در محیط‌های دانشجویی، تعامل‌ و آشنایی بیشتر با دانشجویان و رفع مشکلات آنها باشد.

سیاست وزیر بهداشت:جوانانی که دوران ستمشاهی را ندیدند، هدف دشمن هستند

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی  که در محل صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در شرایط امروز کشور، به کار جهادی، شبانه روزی و خستگی ناپذیر نیاز داریم و کار با این سه ویژگی در امور فرهنگی و دانشجویی، بسیار مهم و رسالت ما در این زمینه بسیار سنگین است؛ چراکه دشمنان با همه توان خود به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: امروز دشمنان، نسل جوان ما را هدف قرار داده اند؛ چرا که جوانان ما، شرایط دوران ستمشاهی و وابستگی‌های کشور را ندیده‌اند. بنابراین تعامل بیشتر با جوانان و تقویت دشمن‌شناسی در آنها ضروری است. همچنین توجه به مسائل فرهنگی در محیط‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی مؤلفه ای مهم و شاخصی در اعتباربخشی این مراکز  محسوب می‌شود.

به گفته وزیر بهداشت یکی از برنامه‌های اصلی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی باید حضور مستمر در محیط‌های دانشجویی، تعامل‌ و آشنایی بیشتر با دانشجویان و رفع مشکلات آنها باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص «کار در جهت رضای خدا» و «مردمی بودن» به عنوان مشخصه های بارز شهیدان رجایی و باهنر، از معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی خواست که پشت میزنشین نبوده و در میدان‌ها از جمله در بین دانشجویان و محیط های دانشجویی حضور فعال داشته باشند.

عین اللهی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه های علوم پزشکی را موجب تقویت فضای گفت و گو، همفکری و تعامل دانشجویان، اساتید و مسئولان دانست و گفت: کرسی های آزاداندیشی باید به طور جدی در دانشگاه ها مورد نظر باشد تا دانشجویان بتوانند نظرات و پرسش های خود را مطرح و مسئولان نیز پاسخگویی کنند.

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    جناب.عین.الهی.شما.هم.دوران.بگفته.خودتان.ستم.شاهی.را.ندیدید.پس.بیاید.بجوانان.ارزش.بدهید.وانان.را.اواره.سرزمین.مادری.خودشان.بخاطر.کار.نکنید.تاانان.را.عربیها.از.کشور.نربایند.شما.خودتان.باعث.کل.مشکلات.جوانان.ایران.هستید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها