|
کدخبر: 305293

میزخدمت وزرات خارجه به بخش ویژه ای مجهز شد

بخش ویژه «اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌ها» در میز خدمت کنسولی وزارت امور خارجه آغاز به کار کرد.

سیاست میزخدمت وزرات خارجه به بخش ویژه ای مجهز شد

 مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه با اعلام این خبر گفت: میز خدمت وزارت امور خارجه محلی برای ارائه خدمات متنوع کنسولی به مراجعین است. تلاش شده ارباب رجوع، با یک بار مراجعه بتوانند کار خود را انجام دهند. از همین رو همکاران حوزه کنسولی در محل میز خدمت می‌کوشند بهترین خدمات را به همه‌ی مراجعین ارائه کنند.

وی افزود: کمتر از دو روز پس از اعلام وزیر امور خارجه در جمع روسای دانشگاه‌ها در نشست دیپلماسی علمی؛ ظرفیتها و رویکردها، مبنی بر اختصاص بخشی در میز خدمت به اساتید دانشگاه، این مهم با حضور خانم امین‌زاده، استاد دانشگاه، مشاور وزیر امور خارجه و معاون بین‌الملل دانشگاه تهران و کوهکن، مشاور دیپلماسی علمیِ وزیر امور خارجه و استاد دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرد.

کوهکن با اشاره به اختصاص این بخش، بلافاصله پس از دستور وزیر امور خارجه آن را نشانه روشنی از عزم دستگاه سیاست خارجی برای پیشبرد دیپلماسی علمی دانست و آن را در راستای سیاست‌ و راهبردهای رئیس جمهور کشورمان و دولت سیزدهم برای تسهیل فعالیتهای بین‌المللی دانشگاهیان و تکریم اهل علم و دانش برشمرد.

امین‌زاده نیز ضمن تقدیر از رویکرد وزیر امور خارجه این اقدام را مهم و ارزشمند توصیف کرد.

گفتنی است پیش از این نیز بخش ویژه‌ای در میز خدمت برای هنرمندان، ورزشکاران و رانندگان ترانزیت اختصاص یافته که به طور ویژه امور مربوط به مراجعین را پیگیری می‌کند.

میز خدمت کنسولی وزارت امور خارجه و اداره تایید اسناد، هر روز حتی روزهای پنجشنبه خدمات خود را به مراجعین ارائه می‌دهند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها