|
کدخبر: 303848

علم‌الهدی: رهبر انقلاب به سردار سلیمانی گفتند پوتین نیروی شماست

علم‌الهدی با بیان اینکه عزت ما در قالب این انقلاب و در پرتوی این نظام محقق می‌شود، گفت: بیش از ۴۰ سال مردم ما به پای این انقلاب ایستاده‌اند و با خون خود، آن را حفظ کرده‌اند. هنگامی که سردار سلیمانی قصد سفر به روسیه برای مذاکره با پوتین در مورد موضوعات سوریه را داشت، رهبر انقلاب به ایشان گفتند "حواستان باشد در سوریه، شما نیروی زمینی پوتین نیستید، بلکه پوتین نیروی هوایی شماست.

سیاست علم‌الهدی: رهبر انقلاب به سردار سلیمانی گفتند پوتین نیروی شماست

سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز ۲۷ مرداد در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با اشاره به اینکه روز گذشته، سالروز بازگشت آزادگان به میهن بود، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، ۴۰ هزار از آزادگان ما به دست دشمن اسیر شدند و سخت‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کردند. اینان آزاده اند، زیرا در غل و زنجیر دشمن هم عشق خود به انقلاب و امام را حفظ کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما نه تنها دشمن را از کشور خودمان، بلکه تا کنار دریای مدیترانه عقب راندند، افزود: مردم غیور ما حتی در آنجا نیز دشمن را تعقیب کردند و تحت عنوان مدافع حرم به مبارزه با آن پرداختند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه فردا سالروز کودتای ۲۸ مرداد است، عنوان کرد: در این روز آمریکا و انگلیس شاه را به عنوان مزدور فراری خود به کشور بازگرداندند، دولت ملی مردم را ساقط کردند، دموکراسی را سرکوب و یک دیکتاتور را به همراه تشکیلات ملعون ساواک ۲۵ سال بر مردم مسلط کردند و ملت ما را به ذلت فروبردند.

علم‌الهدی ادامه داد: پس از کودتای ۲۸ مرداد، اتفاقاتی نظیر جنایات بی‌شمار، قتل‌ عام‌های ۱۵ خرداد و ۱۷ شهریور و دزدی‌های نجومی از داخل به بانک‌های خارجی رخ داد. این‌ها همه از نتایج این کودتا بود. چند سال پیش خود انگلیس هم از دست داشتن خودش در این جنایت پرده‌برداری کرد.

وی اضافه کرد: با تمام این‌ها، امروز شاهدیم عده‌ای به دنبال تطهیر پهلوی هستند. بخشی از این‌ها مزدور بوده و برای این کار خود از دشمن پول می‌گیرند، اما بخشی دیگر سیاسیون داخل کشور خودمان هستند که غربزده و همواره در پی در دست‌گیری قدرت هستند. اگر این‌ها هم مزدورند، پس چرا ادعای قدرت در این مملکت دارند و اگر پول نگرفته‌اند و در حال نوشتن برای تطهیر پهلوی اند، پس از این‌ها دیوانه‌تر در این کشور پیدا نمی‌شود.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: آمریکا و انگلیس مصائب زیادی را در ۲۵ سال بر سر این مردم آورده بودند و حال غربزده‌هایی ‌که چشم‌شان به دروازه غرب است، از این‌ها توقع کمک دارند؟ مقامات آمریکایی افرادی بزدل اند که حتی برای جان جاسوسان خود هم اهمیت قائل نیستند و از ترس اینکه از طریق بازجویی از این جاسوسان، در دنیا رسوا شوند، حاضر شدند ۶ میلیارد دلار پول جمهوری اسلامی را با ذلت پس و به ایران باج دهند تا جاسوسان خود را آزاد کنند.

علم‌الهدی با بیان اینکه عزت ما در قالب این انقلاب و در پرتوی این نظام محقق می‌شود، گفت: بیش از ۴۰ سال مردم ما به پای این انقلاب ایستاده‌اند و با خون خود، آن را حفظ کرده‌اند. هنگامی که سردار سلیمانی قصد سفر به روسیه برای مذاکره با پوتین در مورد موضوعات سوریه را داشت، رهبر انقلاب به ایشان گفتند "حواستان باشد در سوریه، شما نیروی زمینی پوتین نیستید، بلکه پوتین نیروی هوایی شماست. عزت و قدرت برای شماست و شما فاتح هستید و دشمن را به عقب رانده‌اید و این‌ها تنها با نیروی هوایی خود به شما کمک می‌کنند و تصمیم نهایی را شما باید بگیرید".

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها