|
کدخبر: 296162

وزیر کشور خط و نشان کشید

وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) دولت بیان کرد: در حال حاضر اوضاع و احوال کاملا آرام است و تردد مرزی برقرار است.

سیاست وزیر کشور خط و نشان کشید

احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) دولت بیان کرد: در حال حاضر اوضاع و احوال کاملا آرام است و تردد مرزی برقرار است.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس اشتباهی که مرزبابانان افغانستانی کرده و تیراندازی کردند، این تیراندازی مرزی اتفاق افتاد و یک شهید هم داشتیم و از طرف افغانی نیز افرادی کشته شدند ولی با توجه به دقت و تدبیر طرف جمهوری اسلامی و دقت و ورود به موقع طالبان و دولت مرکزی مسأله حل شد و الان در مرز مشکلی نداریم.

وزیر کشور ضمن اشاره به اینکه متأسفانه تاکنون چند نوبت از این اتفاقات داشته ایم، گفت: به مسئولین طالبان و مسئولین حاکم در افغانستان توصیه می کنیم که دقت کرده و مرزبانانشان را توجیه کنند تا از این اتفاقات مرزی رخ ندهد.

وحیدی در ادامه در پاسخ به این سوال که برخی از مقامات اظهارنظرها و موضع گیری هایی در مورد کشورمان دارند، آیا واکنشی نسبت به پیام هایی که در فضای مجازی می گذارند، خواهید داشت؟ اظهار کرد: برخی از افراد غیر مسئول یا لااقل در رده های اصلی مسئولیت اظهاراتی داشتند که بر اساس برخی گزارشات آنها را برکنار کردند. حرف هایی کاملا بیجا و غیرمنطقی توسط یکی از این افراد زده شده بود که بر اساس گزارشی که به من رسید، او را برکنار کردند.

وی تأکید کرد: ما با حاکمان افغانستان تعامل داریم، لذا طبیعتا هر حرفی باشد باید از طریق گفت و گو حل و فصل شود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها