|
کدخبر: 296126

چراغ سبز ظریف به آمریکا

وزیر خارجه پیشین در مراسم اولین سالگرد درگذشت سید محمود دعایی گفت: قرآن قدرت بزرگ جامعه اسلامی را در مردم و عطوفت پیامبر را عاملی برای وحدت می‌داند. سوره انفال می‌فرماید اگر گروه پیمان شکن خواستند با تو صلح کنند با آنها صلح کن و آیه بعدی می فرماید «خدا برای تو کافی است.

سیاست چراغ سبز ظریف به آمریکا

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه پیشین در مراسم اولین سالگرد درگذشت سید محمود دعایی گفت: قرآن قدرت بزرگ جامعه اسلامی را در مردم و عطوفت پیامبر را عاملی برای وحدت می‌داند. سوره انفال می‌فرماید اگر گروه پیمان شکن خواستند با تو صلح کنند با آنها صلح کن و آیه بعدی می فرماید «خدا برای تو کافی است.

او افزود: آنچه به این نظام و مردم قدرت داده و باعث شده در برابر دشمن ایستادگی کند، «یکپارچگی» است. دعایی کسی را حذف نکرد و همه را خوب دید.

ظریف ادامه داد: مهمترین عامل بازدارندگی ایران در برابر مخالفین خارجی همین مردم هستند. همین توان مردمی است که می‌تواند در شرایط سخت در برابر فشار‌های خارجی مصون بدارد. من از دعایی این درس را آموختم که لازمه انقلابی بودن گریز از دیگران، دشمن انگاری و دور ریختن افراد نیست؛ بلکه جذب حداکثری است. آن وقت هیچ کس نمی‌تواند بر این ملت پیروز شود.

منبع: جماران

ارسال نظر