|
کدخبر: 295255

ترس وزیر کشور از شمخانی؟/ پیام احساسی فرستاد

وزیر کشور در پیامی به شرح زیر دوره ۱۰ ساله مسئولیت شمخانی را در شورای امنیت ملی، از مقاطع حساس و خطیر کشور و نیز تحولات پرشتاب درنظام جهانی توصیف و برایش توفیق در ادامه خدمت در عرصه‌های جدید را آرزو کرد

سیاست ترس وزیر کشور از شمخانی؟/ پیام احساسی فرستاد

احمد وحیدی، وزیر کشور در پیامی به شرح زیر دوره ۱۰ ساله مسئولیت شمخانی را در شورای امنیت ملی، از مقاطع حساس و خطیر کشور و نیز تحولات پرشتاب درنظام جهانی توصیف و برایش توفیق در ادامه خدمت در عرصه‌های جدید را آرزو کرد : « بسم الله الرحمن الرحیم . ​امیر دریابان علی شمخانی . بدون شک یک دهه مسئولیت خطیر جناب عالی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی (شعام) یکی از مقاطع با شکوه و برجسته در مسیر پرشتاب تاریخ انقلاب اسلامی و ایران عزیز بود.

تمدن ایرانی – اسلامی در مسیر حرکت خود در این یک دهه شاهد حوادث تلخ و شیرینی بود که با درایت ها و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مدیران شایسته ای همچون جناب عالی، گردنه های سخت را به سلامت و با موفقیت های پیاپی پشت سر گذاشت.

اکنون که در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و عنایات الهی، مسئولیت شما به پایان رسیده است ، بر خود لازم می دانم از همکاری و مساعدت شما در طول این مدت با مجموعه وزارت کشور تشکر و قدردانی نمایم و در مسئولیت جدیدتان از خداوند متعال توفیق و سربلندی مسئلت ‌نمایم.»

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها