|
کدخبر: 295002

خبر تکان‌دهنده وزیر اطلاعات درباره دستگیری اسرائیلی‌ها

وزیر اطلاعات در همایش دادستان‌های عمومی و انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت سراسر کشور گفت: دستگیری اخیر تیم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی که از مرزهای غربی به کشور واردشده بود که با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرزهای غربی و عدم تکرار آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم.

سیاست خبر تکان‌دهنده وزیر اطلاعات درباره دستگیری اسرائیلی‌ها

حجت‌الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات در همایش دادستان‌های عمومی و انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت سراسر کشور گفت: دستگیری اخیر تیم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی که از مرزهای غربی به کشور واردشده بود که با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرزهای غربی و عدم تکرار آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم.

او افزود: در صورت ایجاد ناامنی برای جمهوری اسلامی، با هرگونه اقدامی در مرزها با پاسخ قاطع و کوبنده فرزندان این ملت در نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد.

خطیب ادامه داد: دادستا‌ن‌ها و‌ ضابطان دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید توجه داشته باشند که در قبال آن دسته از حوادث و اتفاقاتی که در پشت‌صحنه آن دشمنان قرار دارند، موضوع را با دقت نظر و اِشراف کامل دنبال کنند.باید از قضات شجاع و انقلابی دوران اغتشاشات و همراهی آنها با نیروهای امنیتی و انتظامی به‌صورت ویژه تقدیر شود.

منبع: رصد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها