|
کدخبر: 294152

حمله به نوار غزه ادامه دارد / ۹۵ کشته و زخمی

طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۵ تن افزایش پیدا کرد؛ همزمان برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش این رژیم برای مقابله با "پاسخ بزرگ جهاد اسلامی" خبر دادند.

سیاست حمله به نوار غزه ادامه دارد / ۹۵ کشته و زخمی

در حالی که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای سومین روز پیاپی ادامه دارد، وزرات بهداشت فلسطین اعلام کرد، تعداد شهدای حملات مستمر علیه غزه به ۲۵ شهید و ۷۰ زخمی رسید.

مقاومت فلسطین نیز بار دیگر شلیک راکت به سمت اراضی اشغالی را ازسرگرفتند.

طبق گزارش‌ها از بامداد امروز پنجشنبه شلیک راکت‌ها از غزه آغاز شده و آژیرهای خطر در اراضی اشغالی به صدا درآمدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز امروز اعلام کردند که شش راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شدند.

این رسانه‌ها با تایید شلیک نزدیک به ۵۰۰ راکت از نوار غزه در روز چهارشنبه، اعلام کردند که نهاد امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی پس از ترور علی الغالی، مسوول یگان راکتی جنبش جهاد اسلامی، برای پاسخ گسترده این جنبش آماده می‌شود.

سایت عبری زبان "واللا" نیز اعلام کرد، برآوردهای ارتش حاکی از این است که جهاد اسلامی در حال آماده کردن خود برای پاسخ به ترور الغالی با شلیک رگباری از راکت‌ها به سمت اراضی اشغالی است.

بامداد امروز یک پهپاد اسرائیلی به ساختمانی در شمال خان‌یونس حمله کرد که در آن سه فلسطینی و نیز علی حسن الغالی (ابومحمد)، عضو شورای نظامی و مسوول یگان راکتی گردان‌های سرایا القدس به شهادت رسیدند.

همچنین خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) اعلام کرد که در حمله یک پهپاد اسرائیلی در شرق شهرک عبسان واقع در شرق شهر خان‌یونس یک کشاورز به شهادت رسیده و یک فلسطینی دیگر به شدت زخمی شد.

خبرگزاری وفا به نقل از شاهدان عینی تاکید کرد که پهپاد اسرائیلی در حمله راکتی خود کشاورزان شرق خان‌یونس را هدف قرار داد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها