|
کدخبر: 292717

نماینده مدعی مجلس باید عذرخواهی کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: منطق حکم می کند قبل از ورود به بررسی استیضاح وزیر صمت، آقای علیرضابیگی یا مستندات خود را در خصوص واگذاری خودرو شاسی بلند به مجلس ارائه و یا عذرخواهی کند.

مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«با تشکر از تبیین فوری حراست و هیات رئیسه مجلس، اگر قرار است نتیجه بررسی هیات نظارت بعد از ‎استیضاح وزیر صمت اعلام شود، با توجه به تاثیر جدی اتهام وارده بر رای مثبت یا منفی نمایندگان، منطق حکم می‌کند یکشنبه قبل از ورود به استیضاح، رئیس مجلس از آقای بیگی بخواهد مستندات ارائه دهد یا عذرخواهی کند.»

هفته گذشته احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی مدعی شد که در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی وزیر صمت، ۷۰ الی ۷۵ دستگاه خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است.

به دنبال طرح این ادعا، وزارت صمت با صدور اطلاعیه ای این ادعا را کاملا کذب خواند و تاکید داشت که این موضوع را پیگیری حقوقی خواهد کرد.

روز گذشته سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز اعلام کرد که این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد. هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نیز با قید فوریت به این مساله ورود کرده و طرح این اتهام از جانب نماینده مذکور را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

روز یکشنبه هفته آینده، بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار صحن مجلس شورای اسلامی، قرار دارد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر