|
کدخبر: 292147

پیشرفت مذاکرات ایران با آژانس انرژی اتمی

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: روند مذاکرات میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حال پیشرفت است و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی در رفت و آمد و ارتباط هستند.

سیاست پیشرفت مذاکرات ایران با آژانس انرژی اتمی

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی روز چهارشنبه (۳۰فروردین) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۶۷ رادیو دارو در ۲۱۰ مرکز پزشکی و بیمارستان در سراسر کشور توزیع می‌شود. آمار ما این بوده است که یک میلیون بیمار سرطانی از رادیوداروها در کشور استفاده کردند و این یک ظرفیتی است که با توجه به تنوع بخشی در بخش تشخیصی و درمانی داریم روی آن کار می کنیم.

وی ادامه داد: امسال دو نوع رادیوداروی جدید را از فاز بالینی عبور می دهیم و الان رادیوداروها تماما در داخل کشور تولید می شود.

اسلامی درباره توافق ماه مارس ایران و آژانس و روند پیشرفت مذاکرات گفت: روند مذاکرات در حال پیشرفت و پیگیری هست و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند و به موقع درباره نتایج کار گزارش می‌دهیم.

رییس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که رییس جمهور در رابطه با افراد کابینه گفته‌اند به کسی چک سفید امضا داده نشده است، اظهار کرد: حرف درستی است، با کسی عقد اخوت خوانده نشده است. مهمترین شاخصه کار و مسئولیت وظیفه شناسی و انجام وظیفه به موقع و تشخیص درست مسئولیت است، من هم اگر کارم را درست انجام ندهم طبیعی است که باید با من خداحافظی کنند.

 

منبع: افکارنیوز

ارسال نظر