|
کدخبر: 287858

تذکر یک نماینده مجلس درباره معیشت مردم

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی از سران سه قوه خواست تا در جلسات سران قوا در رابطه با حل مشکلات معیشتی مردم تصمیم گیری کنند.

سیاست تذکر یک نماینده مجلس درباره معیشت مردم

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه- دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن قدردانی از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: مردم با حضور حماسی خود حجت را بر ما نمایندگان و مسئولین تمام کردند که اگر قدر آنها را ندانیم و در راستای حل مشکلات معیشتی آنها کاری انجام ندهیم هیچ عذری به درگاه خداوند نخواهیم داشت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: شما که الحمدلله بحث سران قوا را با همه قیل و قال ها دارید و برای طرح مولدسازی مصوبه گرفتید که ان شاءالله اثر مثبتی داشته باشد، لذا انتظار داریم در همین جلسه سران قوا بررسی کنید که در رابطه با مسائل معیشتی چه باید کرد، چراکه این مشکلات قابل تحمل نیست و توجیهی ندارد.

وی افزود: شما هم می دانید که این مساله واقعی نیست و با جنگ رسانه ای، حباب و برنامه ریزی توطئه آمیز در حال رخ دادن است، پس بنشینید و هر تصمیمی که لازم است را بگیرید و اگر لازم است که مجلس قانونی تصویب کند در خدمت هستیم و پای این کار ایستاده ایم. ان شاءالله سفره مردم کوچک تر نشود و بساط تورم اصلاح شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی از گروه های جهادی سراسر کشور و بالاخص کسانی که از استان اصفهان و شهرستان خمینی شهر در مشکلات به وجود آمده بر اثر نزولات برف به استان چهار محال بختیاری عزیمت کرده اند و با تجهیزات راهداری در استان چهار محال و بختیاری در حال خدمت رسانی هستند قدردانی کرد و گفت: همه جای ایران یکدل و یکصدا هستند و همه برای رفع مشکلات در ید واحده کمک می کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها