|
کدخبر: 275065

اجتماع امت رسول الله(ص) برگزار شد

​ملت ایران در پاسخ به هتک حرمت‌های اخیر یکپارچه در حمایت از نیروی انتظامی و شعائر دینی و انقلابی به پا خاستند.

در پی هتک حرمت به قرآن و مقدسات اسلامی توسط آشوبگران در چند روز اخیر و به دنبال فراخوان هیئات مذهبی جهت تجمع و راهپیمایی در محکومیت این اقدام با نام اجتماع بزرگ امت رسول الله این مراسم در چند استان کشور برگزار شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآبه وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت و با سد بصیرت، بیداری و هوشمندی شکست عبرت آموز دیگری بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی بیافزاید.

اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

مردم تهران با سر دادن شعار «از فتنه گر بیزارم، کشورم را دوست دارم»،« ما لشکر امامیم، آماده قیامیم»، «کوه اراده هستیم، آمریکا را شکستیم»، «از پشه ها چه واهمه، ایران پر از حاج قاسمه»،« سلبریتی حیا کن، جوون ها رو رها کن»، «مرگ بر منافق» در این راهپیمایی حضور یافتند.

در حالی که دقایقی از آغاز این راهپیمایی می‌گذرد، مسیرهای منتهی به میدان انقلاب مملو از جمعیت است، مردم تهران با در دست داشتن پرچم ایران و با سر دادن شعارهایی در بیزاری از فتنه گران و حمایت از نیروی انتظامی در این راهپیمایی شرکت کردند.

مردم تهران همچنین با در دست گرفتن قرآن، اهانت آشوبگران به قرآن کریم را به شدت محکوم کردند.

علاوه بر این مردم به صورت خودجوش با اهدای گل به سربازان و فرماندهان نیروی انتظامی که درصدد حفظ نظم و امنیت این مراسم بودند، از آنان تشکر کرده و شعار«نیروی انتظامی، تشکر ، تشکر» سردادند.

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در تجمع بزرگ مردم تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور حضور یافت.

راهپیمایان از چهار مسیر کارگر شمالی، کارگر جنوبی، خیابان آزادی و خیابان انقلاب در این مراسم حضور یافتند.این مسیرها پر از جمعیت است.

دیشب «حسین تقی‌پور» از بسیجیان تهران بر اثر حمله آشوبگران دچار جراحت شدید شد و ساعاتی بعد در بیمارستان بقیه‌الله به شهادت رسید. 

گزارش دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه تهران با خانواده شهید امنیت، حسین تقی پور در میدان انقلاب قرائت شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر