|
کدخبر: 269034

روسیه: قیامت به پا می کنیم

دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهور پیشین روسیه با تاکید بر این موضوع هشدار داد که هر گونه تعرض خارجی به خاک کریمه پاسخ قاطع و کوبنده مسکو را در بر خواهد داشت.

مسکو امتناع اکراین و قدرت‌های غربی از به‌رسمیت شناختن شبه‌جزیره کریمه به‌عنوان بخشی از خاک روسیه را یک «تهدید سیستماتیک» برای خود می‌داند.
دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهور پیشین روسیه روز یکشنبه ۱۷ ژوئیه با تاکید بر این موضوع هشدار داد که هر گونه تعرض خارجی به خاک کریمه پاسخ قاطع و کوبنده مسکو را در بر خواهد داشت.

آقای مدودف در توصیف خود از نحوه واکنش روسیه از عبارت «روز قیامت» استفاده کرد که می‌تواند همزمان اشاره‌ای باشد به احتمال استفاده از زیردریایی هسته‌ای و مرموز این کشور.

چند سال پیش کارشناسان نظامی آمریکا در توصیف این زیردریایی با اشاره به قدرت مخرب آن در تغییر معادلات جنگی تخمین زده بودند این ابرسلاح دریایی قدرت تخریب شهری به بزرگی نیویورک را داشته باشد.

خبرگزاری تاس به‌نقل از دیمیتری مدودف که اکنون قائم مقام شورای امنیت ملی روسیه است نوشت که مسکو برای آنها « روز قیامت» به‌پا خواهد کرد و هیچ ابایی از آن نخواهد داشت.

آقای مدودف گفته است که «روز قیامت» خیلی سریع و با قدرت وارد عمل می‌شود و مخفی‌شدن از تیررس آن کار بسیار دشواری خواهد بود.

 

 

منبع: اعتماد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    تعدش چی می شه؟ بقیه می نشینن نگاه می کنن ؟ جنگ هسته ای راه می افتد و روسیه جزو او لین کشورهاییست که نابود می شود فقط بخاطر داشتن یک رهبر احمق

  • علی ارسالی در

    تا دیروز سودای اشغال اکراین در هفت روز ر ا داشتید امروز ترس از حمله اکراین به کری مه را دارید
    اقای مدودف فعلا اول ب ازی است و این بازی چند سال طول خواهد کشی د هنوز هم که هنوز است از خواب بلند نشدید روزی خواهد رسید که مثل عراق هزینه جنگ ب ه کویت را شما نیز پرداخت خواهید کرد یادت ان بیاورید که شصت کیلومتر ستون زرهی شما تا کی یو پیشروی کرده بود و اکثر کارشناسا ن نظامی اشغال آن را حتمی میدانستند ولی ت مامی آن ستون زرهی از بین رفت و این نشان از باتلاقی میدهد که شما درش افتادید و هر کس دست شما را جهت نجات بگیرد او نیز غرق خواهد شد کریمه و هانسک و ژوهانسک دامهای کوچکی بودند تا به طمع کل اکراین در دام غرب بفتید که افتادید شما از جنگ سرد با ا تحاد جماهیر شوروی درس نگرفتید که چطور غر ب بدون حتی شلیک یک گلوله شما را به چندین استان مثل ازبکستان و تاتارستان و...تقسی م کرد

  • نا شناس ارسالی در

    حس وخوی وحشیگری در ابر قدرت روسیه و آمری کا موجبات بی ثباتی در تمام عالم شده.

ارسال نظر