|
کدخبر: 250485

ایلان ماسک پوتین را به مبارزه دعوت کرد + جزئیات

ایلان ماسک: حاضرم با یک دست با پوتین و حتی خرسش مبارزه کنم.

سیاست ایلان ماسک پوتین را به مبارزه دعوت کرد + جزئیات

ایلان ماسک دیروز ولادیمیر پوتین را به نبرد تن به تن دعوت کرد. حالا یکی از فرماندهان چچن مدعی شده که مدیرعامل تسلا در این مبارزه تحقیر خواهد شد. ماسک هم در جواب نوشته که اگر رئیس جمهور روسیه از نبرد می‌ترسد، اون حاضر است فقط از یک دستش استفاده کند و حتی اجازه دهد پوتین خرسش را به مبارزه بیاورد.

«رمضان کادیروف»، از فرماندهان وفادار پوتین در پستی در کانال تلگرام خود ماسک را با نام دخترانه «ایلانا» (Elona) خطاب قرار داد و مدعی شد که اگر مبارزه‌ای شکل می‌گرفت، رئیس جمهور روسیه به‌راحتی او را شکست می‌داد. او به مدیرعامل اسپیس ایکس گفت: «باید به باشگاه بروی و قوی‌تر شوی، و خودت را از یک ایلانای نازک نارنجی به یک ایلان بی‌رحم تبدیل کنی.» به دنبال این پست، ماسک نام پروفایل کاربری خود را به ایلانا ماسک تغییر داد.

مدیرعامل تسلا در پاسخ گفت که نیازی به تمرین اضافه ندارد، چون این صورت مبارزه یک طرفه می‌شود. او افزود: «اگر [پوتین] از مبارزه می‌ترسد، می‌پذیرم که فقط از دست چپم استفاده کنم، در حالی که چپ دست هم نیستم.»

در ادامه «دمیتری روگوزین»، رئیس سازمان فضایی روسیه هم با نقل قولی از «الکساندر پوشکین»، شاعر روسی به پیشنهاد ماسک واکنش نشان داد. در این شعر آمده است: «تو ای شیطان کوچک هنوز خیلی جوان و ضعیفی که با من رقابت کنی. با این کار تنها زمان خود را هدر می‌دهیم. نخست برادرم را مغلوب کن.»

ایلان ماسک: پوتین می‌تواند خرسش را هم بیاورد

ماسک در پاسخ به روگوزین نوشت: «می‌بینم که سخت چانه می‌زنید! بسیار خب، می‌توانید ۱۰ درصد پول بیشتری بابت هر بازدید بگیرید.» او در این توییت تصویری از پوتین سوار بر خرس و خودش به همراه یک شعله‌افکن شرکت Boring Company را به اشتراک گذاشت. او در توییت دیگری اضافه کرد که پوتین حتی می‌تواند خرسش را همراه خود بیاورد.

مشخص نیست که پوتین واقعا خرس دارد یا نه، ولی او پیش‌تر ادعای خرس‌سواری را رد کرده بود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر