|
کدخبر: 246199

پوتین از مردم روسیه رای اعتماد گرفت

در حالی که هفت روز از عملیات جنگی روسیه در اوکراین می‌گذرد، نتایج آخرین نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان اعتماد عمومی به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ۱۱ درصد افزایش یافته است.

سیاست پوتین از مردم روسیه رای اعتماد گرفت

نتایج آخرین نظرسنجی بنیاد افکار عمومی روسیه نشان می‌دهد که ۷۱‌درصد افراد شرکت کننده در این نظر سنجی گفتند به پوتین اعتماد دارند.

این نظرسنجی از  ۲۵ تا ۲۷ ماه فوریه (پنجشنبه هفته گذشته تا شنبه این هفته) و پس از به رسمیت شناختن جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک صورت گرفت. 

این در حالی است که در نظرسنجی ۲۰ ماه فوریه (اول اسفند) ۶۰ درصد مردم روسیه گفته بودند که به پوتین اعتماد دارند. 

 در نظرسنجی ۲۵ تا ۲۷ فوریه، ۷۱ درصد گفتند که پوتین در مقام رئیس جمهوری عملکرد خوبی دارد، ۱۵ درصد هم عملکرد وی در این مقام را بد خواندند.

۱۴ درصد نیز گفتند که پاسخ دادن به این سوال دشوار است.

این نظرسنجی در ۱۰۴ منطقه روسیه و با مشارکت ۱۵۰۰ نفر انجام شد. 

نتایج  نظرسنجی مرکز مطالعه افکار عمومی روسیه نیز که هفته گذشته انجام شد، نشان داد که ۷۳ درصد مردم روسیه از به رسمیت شناختن جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک از سوی مسکو حمایت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، مرکز مطالعه افکار عمومی روسیه (وسیوم) روز دوشنبه هفته گذشته نتایج تازه‌ترین نظرسنجی خود را منتشر کرد که بر اساس آن ۷۳ درصد از تصمیم برای به رسمیت شناختن جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک حمایت و ۷۸ درصد نیز از امضای قراردادهمکاری، دوستی و کمک متقابل میان روسیه و این دو منطقه حمایت می‌کنند.

بر اساس گزارش وسیوم، ۱۶ درصد افراد شرکت کننده در نظرسنجی گفتند که از به رسمیت شناختن استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک ازسوی روسیه حمایت نمی‌کنند.

۱۱ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی هم گفتند که پاسخ دادن به این سوال برای آنها دشوار است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها