|
کدخبر: 195234

اختصاصی گسترش نیوز:

سجادی: سوارکاری در اسلام آمده است!

حمید سجادی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از برنامه های خود دفاع کرد.

سیاست سجادی: سوارکاری در اسلام آمده است!

سید حمید سجادی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در دفاع از برنامه های خود گفت:

وزارت ورزش و جوانان باید در تعامل با دیگر وزارتخانه ها باشد. برای تحقق بیانیه گام دوم این وزارتخانه باید تعاملات حاکمیتی داشته باشد. این وزارتخانه باید موتور حرکتی دولت باشد. نقش مهم این وزارتخانه در توسعه ورزش کشور انکار ناپذیر است. تشکل های مردم نهاد نقش اصلی در پیشبرد فعالیت ها دارند.

معتقدم رویش های انقلاب صد ها برابر ریزش ها بوده است.وزارت ورزش و جوانان ظرفیت های زیادی در پیشبرد فعالیت هاب جامعه دارد. باید در این وزارتخانه قوی و مردمی باشیم. باید با جوانان کارهای بزرگی بکنیم زیرا که آنها بیش از بقیه در این امر تاثیر گذار هستند. این وزارت را قرارگاه شکوفایی استعداد جوانان می کنیم.ا

این وزارتخانه قرارگاه تولید امید خواهد بود. من سالها در ورزش قهرمانی و حرفه ای بوده ام و دارای رکورد های بسیاری هستم که امیدوارم بزودی شکسته شوند.

من با درد و درمان آشنا هستم..مشکلات را با تمام وجودحس می کنم. ما اجازه نمی دهیم ورزشکاران در حرفه خود غریب باشند. بنده سختی های زیادی را در دوران حرفه ای خود تجربه کردم. برای عدالت در ورزش برنامه های زیادی دارم. امروزه در دنیا از ورزش بعنوان اصل ایجاد وحدت استفاده می شود. ما نیز باید این مورد را پیشه مدیریت خود کنیم.

۴ هزار پروژه ورزشی نا تمام در کشور داریم که ان شالله ما هرچه زودتر این پروژه ها رو به سرانجام می رسانیم. برنامه های ویژه ای برای ورزش همگانی داریم. اگر این مسئولیت را به عهده بگیرم، ورزش همگانی را در سطح کشور تسری خواهیم داد. توسعه ورزش قهرمانی از جمله برنامه های وزارت من خواهد  بود. بنده در بسیاری از برنامه های فرهنگی ورزشی تجربه دارم. چرا ورزشکار ما باید در مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی قرار بگیرد و مدال خود را به مردم آن کشورتقدیم کند.

برای ورزش بانوان برنامه های خوبی دارم. برای آمایش سرزمین در ورزش برنامه خاصی داریم. بنده ۱۷ سال وزنم را روی ۶۰ کیلو نگه داشتم! می‌دانم مشکلات ورزشکاران چیست.

ظرفیت بالقوه ورزش را برای ارتقاء فرهنگ، سبک زندگی، سلامت و ایثار اجتماعی به فعلیت می‌رسانیم.

بنده تمامی تهمت هایی مثل زندگی اشرافی را رد می کنم.

بنده در ایران مال در تامین زیر ساخت های مقابله با کرونا مثل شیر ایستادم و کار کردم. آکادمی زدن جرم است؟

اگر ۴ روز دیگر بررسی ها ادامه پیدا می کرد به من تهمت جاسوسی هم می زدند. به من گفتند سابقه انقلابی ندارید. ۹ سال در بنیاد شهید مسئول بخش دوومیدانی بودم و هیچ پولی دریافت نکردم، آیا این کارها انقلابی نیست؟

 

ارسال نظر