|
کدخبر: 182284

تزریق واکسن ایرانی به رهبر انقلاب چه بازتاب‌هایی داشت؟

تزریق واکسن ایرانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، بازتاب گسترده‌ای در نشریات، رسانه‌ها و شبکه‌های خبری در اوگاندا داشت.

سیاست تزریق واکسن ایرانی به رهبر انقلاب چه بازتاب‌هایی داشت؟

تزریق نخستین واکسن ایرانی کرونا به رهبر فرزانه ایران اسلامی در گروه‌های خبری تحت پوشش پیام رسانی وآتس اَپ از جمله انجمن جورنالیست‌های آفریقا، نشریه آنلاین هُملند، آفریکن نیوز، سازمان اسلامی صبر، تازه چه خبر ؟، اینستاگرام، واتس آپ، ایران ـ اوگاندا، کانال تلگرامی مطالعات فرهنگی ایران و آفریقا و ... تحت عنوان «افتخار ملی ایران - Iran National Glory» بازتاب‌های خبری وسیعی داشت.

گروه‌های خبری فوق الذکر ضمن بازتاب تصویری و ویدویی واکسیناسیون امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرده‌اند که فرمودند: «منتظر واکسن ایرانی می‌مانم، چرا که باید این افتخار ملی پاس بداریم».

در بخشی از بازتاب‌های گروه‌های خبری فوق الذکر آمده است که  امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دُز اول واکسن کووایران برکت را دریافت کردند.

در ادامه بازتاب‌ها آمده است که این واکسن که محصول تلاش محققان و دانشمندان جوان ایرانی است به تازگی مجوز مصرف را با اتکا به دانش بومی دریافت کرد و بنابراین ایران به یکی از شش کشور تولیدکننده واکسن کرونا در جهان تبدیل شده است.

در بخشی از بازتاب‌های گروه‌های خبری فوق الذکر آمده است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با وجود اصرار مسئولان بهداشتی برای واکسینه شدن، منتظر واکسن ساخت ایران ماند و نخستین دوز از واکسن کووایران ـ برکت را دریافت کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح روز جمعه گذشته دُز اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند. این واکسن که محصول تلاش محققان و دانشمندان جوان ایرانی است به تازگی مجوز مصرف را با اتکا به دانش بومی دریافت کرد و ایران به یکی از ۶ کشور تولیدکننده واکسن کرونا در جهان تبدیل شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها