|
کدخبر: 179922

دستگیری ۵ نفر از خریداران رأی در قزوین

مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری قزوین گفت: پنج نفر از هواداران نامزدهای انتخاباتی البرز، آبیک و تاکستان به‌علت خرید و فروش رأی دستگیر شدند.

ابوالفضل مرادی در ستاد انتخاباتی در جمع خبرنگاران استان قزوین، تصریح کرد: در استان قزوین از ابتدای صبح مشارکت خوبی داشتیم و تا این لحظه انتخابات در کمال آرامش برگزار شده است.

وی افزود: چندین مورد خرید و فروش رأی گزارش شده بود که با حضور به‌موقع دادستان مدیریت شد، در حال حاضر پنج نفر از هواداران نامزدهای انتخاباتی شهرهای البرز، آبیک و تاکستان برای ارتکاب به این جرم دستگیر شدند، همچنین گزارشاتی از محمودآباد و قزوین نیز رسیده که در حال بررسی است.

مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری قزوین اظهار کرد: خرید و فروش رأی باید مصداق عینی داشته باشد و صرف گزارش کفایت نمی‌کند بلکه موارد با حضور در صحنه بررسی می‌شود، اقدامات پیشگیرانه باعث شد که امسال میزان تخلفات نسبت به دوره‌های پیش کاهش پیدا کند چراکه به افراد با سابقه تذکر داده شده است.

مرادی تأکید کرد: ما با توجه به سوابق یک اطلس امنیتی ایجاد می‌کنیم تا فضای امنی در استان ایجاد شود، طبق اطلس امنیتی سه شهرستان ما سفید است، شهرستان البرز و تاکستان در گذشته نیز خرید و فروش رأی داشتند اما در این دوره میزان آن خیلی کمتر بود.


 

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    این انتخابات وکرسیهاچقدردرشوراهانون وآب داراست که پول هم میدهندرای بخرند

ارسال نظر