|
کدخبر: 179913

حضور فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی انتخابات

مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان بیشترین همراهی را به عنوان عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوی داشتند.

سیاست حضور فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی انتخابات

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده این وزارتخانه برای انتخابات ریاست جمهوری و به ویژه رای اولی‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال یک میلیون و ۷۳ هزار رای اولی داشتیم برنامه‌های متعددی برای شناخت هر چه بهتر آن‌ها به منظور شرکت در انتخابات و حضور حداکثری در نظر گرفته شد.

او ادامه داد: با توجه به وجود تشکل‌های دانش آموزی از قبیل مجلس دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و بسیج دانش آموزی رویش‌های متعددی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان و انتخابات در نظر گرفته شد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با اشاره به پویش‌های در نظر گرفته شده که از طریق شبکه شاد هم قابل دسترسی بودند، اظهار کرد: اسامی این پویش‌ها شامل پیشتازان رای اولی، شور انتخاب، پویش رای اولی‌ها، مثل سلیمانی و اولین پویش بدون رای‌ها نامگذاری شد و دانش‌آموزان می‌توانستند با عضویت در کانال‌های مربوط به این پویش‌ها از مطالب در نظر گرفته شده در آن بهره ببرند.

رمضانی درباره حضور فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی انتخابات گفت: آموزش و پرورش در این مورد بیشترین عوامل را به کار گرفته است.

او درباره تعداد مدارسی که به عنوان حوزه انتخاباتی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: علاوه بر حضور فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی در تمام مدارس آمادگی داشتیم که امکان رای گیری فراهم شود و براساس تصمیم فرمانداری برخی از مدارس به عنوان حوزه انتخاباتی در نظر گرفته شدند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ارشاد ارسالی در

    بیشترین بی مهری به آموزش وپرورش شده که ن مونه عینی وتازه آن سرگردانی لایحه رتبه ب ندی در این 4 ماه بین کمیسیون های مجلسه ؛ حالا چرا باید معلمین این همه ذوق زدگی دا شته باشند تا به عنوان عوامل اجرایی در ان تخابات حضور داشته باشند ؟؟؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها