|
کدخبر: 176274

همتی: برنامه من کنترل نقدینگی است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه من کنترل نقدینگی است و اینکه تاکنون برای حل آن اقدامی نکرده ام اختیارات محدود من در بانک مرکزی بوده است.

سیاست همتی: برنامه من کنترل نقدینگی است

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رییس کل سابق بانک مرکزی گفت: از اوایل انقلاب در بخش‌های مختلف مسئولیت داشتم و ۴۱ سال در کشور مسئولیت داشتم.

همتی ادامه داد: تقریبا ۳ دهه گذشته با ۳ متغیر کلان اقتصادی نشانه‌ای از بهبود وضع اقتصادی در کشور ندیدیم. رشد اقتصادی، تورم و بی کاری سه مشکل ما هستند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهم‌ترین رکن رسیدن به سرمایه گذاری در کشور از سال ۸۲ هیچ گونه رشدی نداشته است و بدتر از آن رشد اقتصادی نوسان داشته است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد: اقتصاد ما پیش بینی ناپذیر شد. مسئله بعدی ما تورم است و تورم ما در ۲۰ سال گذشته حدودا همیشه میانگین ۲۰ درصد بوده است که نرخ بیکاری ما هم بالای ۱۰ درصد بوده است و فرصت اشتغال هم کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه علت مشکلات کنونی ما حاکم بودن رییس جمهور سیاسی بوده و سیاست بر اقتصاد حاکم بوده است خاطر نشان کرد: برنامه من کنترل نقدینگی است و اینکه تاکنون برای حل آن اقدامی نکرده ام اختیارات محدود من در بانک مرکزی بوده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها