|
کدخبر: 167553

ارائه اسامی کاندیداها به شورای ائتلاف + جزئیات

معاون اموراستانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به فرآیند انتخاب نامزد شورای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: پس از دریافت اسامی پیشنهادی، اسامی افراد مورد نظر، در اختیار دبیرخانه شورا قرار گرفت.

سیاست ارائه اسامی کاندیداها به شورای ائتلاف + جزئیات

نورالدین قدیمی با اشاره به فرآیند انتخاب نامزد شورای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: براساس فرآیند پیش بینی شده، مقرر شده بود که کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، با نظر اعضا و مرتبطین با مجامع عمومی، منتخب و اعضای استانی و شهرستانی شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب، انتخاب و به مردم معرفی شوند.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف، با اتخاذ روش‌های مناسب، با یک جامعه آماری مشخص، از تعدادی از اعضا و مرتبطین با شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب دراستان‌ها و شهرستان‌ها خواسته شد که افراد مورد نظر خود را برای قرار گرفتن در فرآیند بررسی و انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از بین کاندیداهای بالفعل و بالقوه ریاست جمهوری ۱۴۰۰معرفی کنند.

معاون اموراستانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه پس از دریافت اسامی پیشنهادی، اسامی افراد مورد نظر، در اختیار دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قرارگرفت، افزود: در مرحله بعدی، طی چند روز آینده، کمیته مشخص شده از طرف دبیرخانه شورای ائتلاف، با افراد پیشنهادی ارتباط خواهدگرفت و در صورتی که این افراد تصمیم جدی برای حضور در عرصه انتخابات داشته باشند و از طرفی نیز، فرایند پیش بینی شده و ضوابط شورای ائتلاف را بپذیرند، وارد مرحله بعدی خواهند شد.

قدیمی گفت: نظر به اینکه شاید برخی افراد پیشنهادی تصمیم به کاندیداتوری نداشته باشند و یا شاید از تصمیم اعلام شده قبلی خود منصرف شده باشند، در این مرحله از اعلام اسامی کاندیداهای مورد نظر معذور هستیم.

وی با بیان اینکه دریافت نظرات اعضای مجامع عمومی و منتخب نیروهای انقلاب در سراسر کشور برای معرفی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف، از برنامه های بعدی این شورا است که تا قبل از شروع ثبت نام کاندیداها انجام خواهد شد، افزود: کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف با پیشنهاد اعضای مجامع نیروهای انقلاب در سراسر کشور، پذیرش ضوابط این شورا توسط کاندیداها و بررسی برنامه ها و سایر موارد مرتبط توسط تیم های تخصصی این شورا، در زمان مناسب مشخص واعلام عمومی خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر