|
کدخبر: 160507

رونمایی از شهر جدید موشکی سپاه + فیلم

آیین رونمایی از شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه و الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو با حضورسرلشکرسلامی برگزار شد.

سیاست

آیین رونمایی از شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه و الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو صبح امروز ( 25 اسفند) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شد.

بنا بر این گزارش ؛در شهر موشکی نیروی دریایی سپاه انبوهی از سامانه ها و موشک های کروز و بالستیک با بردهای متنوع به نمایش درآمد‌.

 همچنین در آیین الحاق تجهیزات موشکی به نیروی دریایی سپاه ، سامانه ها و تجهیزات موشکی با قابلیت ها و ویژگیهای عملیاتی جدید اعم از شلیک دقیق از عمق و محل های پدافند غیرعامل، پرتاب مین در بردهای مختلف، شلیک 360 درجه، شلیک در حال حرکت، قدرت مقابله با جنگ الکترونیک و افزایش برد و توان تخریب به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شد.

بنابراین گزارش؛ این تجهیزات توسط متخصصان توانمند کشورمان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرکت های دانش بنیان و بخش های تحقیقاتی سپاه و جهاد خودکفایی نیروی دریایی سپاه طراحی و ساخته شده اند.

در پنجمین آیین الحاق تجهیزات رزمی به نیروی دریایی سپاه از سامانه های موشکی که توانایی تغییر هدف پس از شلیک را دارند نیز رونمایی شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر