|
کدخبر: 321605

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای : در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مرددین انتخابات تصریح کردند که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

سیاست داخلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای : در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و شمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۸ صبح جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد.

انتخابات ۱۴۰۲ در ۵۹ هزار شعبه اخذ رأی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در اولین دقایق فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در حسینیه امام خمینی (ره) رای خود را به صندوق سیار ۱۱۰  انداختند و در بیاناتی تاکید کردند: ملت عزیزمان بدانند که امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی به ایران و به شماست و می‌خواهند ببینند چه می‌کنید و نتیجه انتخابات چه می‌شود. 

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب  پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد قدس، در پاسخ به این سوال که چرا در دقایق اولیه در انتخابات شرکت کرده است، اظهار کرد: فکر می‌کنم کسانی که احیانا پای صندوق حضور پیدا نمی‌کنند، باید بگویند چرا نیستند. خیلی روشن است که این یک کار ملی و دفاع و پاسداری از یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مرددین انتخابات تصریح کردند که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از آن که در اولین دقایق فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق انداختند، خطاب به مرددین شرکت در انتخابات اظهار کردند: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

ایشان در ابتدای سخنان خود گفتند: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران روز مبارکی قرار بدهد و تلاش مردم عزیزمان و دست‌اندرکاران مسائل گوناگون انتخابات به نتایج مطلوب برسد و به نفع ملت ایران تمام شود.

رهبر انقلاب اسلامی در ۲ توصیه خود فرمودند: به مردم عزیزمان توصیه می‌کنم که قرآن به ما فرمود در کارهای نیک مسابقه بگذارید و بر دیگران پیشی بگیرید. من در گذشته هم گفتم و امروز تاکید می‌کنم هر چه زودتر از فرصت استفاده کرده و در اولین ساعات ممکن رای بدهید.

ایشان افزودند: توصیه دوم من این است که در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای آن حوزه رای بدهید و به تعداد کمتر رای ندهید. مثلا در تهران برای خبرگان ۱۶ نفر احتیاج است، پس به ۱۶ نفر رای بدهید و به کمتر از ۱۶ نفر رای ندهید یا برای مجلس در تهران به ۳۰ نفر رای بدهید و به کمتر رای ندهید. این توصیه موکد من است.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کردند: ملت عزیزمان بدانند که امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی به ایران و به شماست و می‌خواهند ببینند چه می‌کنید و نتیجه انتخابات چه می‌شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بیان کردند: هم دوستان ما و علاقمندان به ملت ایران و هم بدخواهان از همه طرف چشمشان مترصد مسائل کشور ما و ملت عزیز ما است. به این توجه کنید که دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید.

رئیس‌جمهوری رأی خود را به صندوق انداخت

رئیس‌جمهوری در اولین ساعات آغاز فرآیند رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق ستاد انتخابات کشور انداخت.

رای-رییسی

سیدابراهیم رئیسی امروز - ۱۱ اسفند - در نخستین ساعات آغاز فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت.

فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

رای گیری در شعب سراسر کشور تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

منبع: ايسنا
  • محمدرضا کیانفر ارسالی در

    .
    آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای گفت: مل اک شناخت اصلح نامزدهای انتخابات دقت در ا ظهارات آنان است.

    رهبر معظم انقلاب،
    ملاک تشخیص فقط اعمال و کرد ار و رفتار آنها می‌باشد که هر کدام در 45 سال گذشته کمتر فاسد و خائن بوده اصلح اس ت.
    نیکبخت آنکه نیتش نیکوست، نیکنام آنکه نیک رفتار است.
    اندر آنجا که کار باید کرد، چه فضیلت برای گفتار است.
    سرور گرامی،
    تنها راه ن جات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسل امی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهد یدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلا ت داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها