|
کدخبر: 277823

سخنگوی دولت: مردم مخالف تجزیه طلبی هستند

سخنگوی دولت تاکید کرد که مردم مخالف آشوب، ناامنی و تجزیه طلبی هستند و دست رد به اقدامات آشوبگرانه مورد حمایت دشمنان که همه امکانات خود را در این مدت به کار گرفته‌اند، زده‌اند.

سیاست داخلی سخنگوی دولت: مردم مخالف تجزیه طلبی هستند

علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی خود با اشاره به اجتماع مردم در تشییع پیکر شهدای حوادث اخیر اظهار کرد: این نشان می‌دهد مردم مخالف آشوب، ناامنی و تجزیه طلبی هستند و دست رد به اقدامات آشوبگرانه مورد حمایت دشمنان که همه امکانات خود را در این مدت به کار گرفته‌اند، زده‌اند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه شعار سال حمایت از تولید و اشتغال بوده است ، خاطرنشان کرد: دولت هم در ایام انتخابات یکی از شعارهای اساسی‌اش در همین حوزه بوده است، لازم است اشاره‌ای به برخی آمارها در این مدت انجام شود.

بهادری جهرمی یادآور شد: تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول امسال رشد ۳.۱ درصدی داشته است و از این میزان رشد، در بخش صنعت در مدت مشابه آمار ۵.۱ درصدی را نشان می‌دهد.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: در حوزه تجهیزات پزشکی در هفت ماه ابتدایی امسال در تولید ۵۰۰ محصول تجهیزات پزشکی ۲۵ درصد افزایش در ارائه پروانه تولید داشته‌ایم. در صنعت فولاد در پنج ماهه ابتدایی امسال تقریباً ده درصد رشد داشته است.

وی افزود: در حوزه خودروسازی تولید خودروی کامل ما رشد داشته و دیگر تولید ناقص در مجموعه خودروسازی نیست و برخلاف گذشته که در انبارها خودروهای فراوانی وجود داشت الان تقریبا دیگر چنین نیست. در حوزه تولید اتوبوس ۷۸ درصد رشد و در مورد وانت ۴۷ درصد رشد داشته‌ایم.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها