|
کدخبر: 276802

نماینده مردم اردبیل حرفش را پس گرفت؟

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده قصد اسائه ادب به جایگاه علی دایی را نداشته، اما حرف بنده این است افرادی که صاحب جایگاه اجتماعی هستند باید به آرامش و امنیت کشور کمک کنند.

سیاست داخلی نماینده مردم اردبیل حرفش را پس گرفت؟

سید کاظم موسوی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: ما با اغتشاش در هر کجایی از کشور و در ممالک مسلمان مخالف هستیم. اخیراً هم در اردبیل یک اتفاق پیش آمد و خانواده‌ای که متوفی داشتند بسیار محترم و باشخصیت و متدین هستند و در انقلاب سهم دارند و آن دختر عزیز و خواهر بزرگوار از دست رفت، خداوند متعال ایشان را بیامرزد.

او در ادامه اظهار کرد: بنده موضع انقلابی خود را بیان کردم، اما باید بگویم علی دایی اسطوره‌ای بوده که در دوره هشتم مجلس بنده ایشان را به عنوان وزیر ورزش معرفی کرده بودم و هرگز به ساحت ایشان اسائه ادب نکردم و کاری به این کار‌ها ندارم، اما موضع من این بوده که افرادی که صاحب جایگاه اجتماعی هستند باید به آرامش و امنیت این انقلاب و کشور کمک کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: ما نباید بنزین روی آتش بریزیم چرا که دشمن دنبال کشته‌سازی است و کلید واژه اصلی دشمن همین موضوع است. ما باید بیدار باشیم، مردم اردبیل حسینی و ابوالفضلی هستند. کریم بنزما آن فوتبالیست معروف که چند شب پیش توپ طلایی را دریافت کرد درباره اغتشاشات ایران از ایشان سوال کردند و در جواب گفت حجاب از اصل اساسی اسلام است لذا ما از این‌ها انتظار داریم وگرنه مشکل و دعوایی با کسی نداریم. بنده فرد بی ادبی نیست. جمله‌ای را به نقل از بنده در رسانه منتشر کردند که صحت ندارد. بنده جانم را به تک تک جوانان حسینی و ابوالفضلی اردبیل تقدیم می‌کنم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها