|
کدخبر: 261127

رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی می رود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور کشورمان در بیست و یکمین سفر استانی، این هفته به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند.

سیاست داخلی رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی می رود

حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر با بیان اینکه صبح روز جمعه این هفته رئیس جمهور کشورمان در بیست و یکمین سفر استانی به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند، افزود: این سفر به استان یک روزه است و طی آن رئیس جمهور مشکلات آذربایجان غربی را بررسی می‌کند.

وی با بیان اینکه در این سفر بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، صنعتی، تولیدی به عنوان مهمترین مطالبات مردم استان مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرد، افزود: پیگیری احداث سد نازلو، آبرسانی به روستاها و شهرها، روند اجرای طرح منطقه ویژه اقتصادی سرو، پیگیری قطار سریع السیر ارومیه، اشتغال جوانان بخشی از این مطالبات است.

ذاکر تقویت پارک علمی و فناوری، توسعه دانشگاه‌ها، اتمام دانشگاه صنعتی ارومیه، راه‌های مواصلاتی، اتمام بیمارستان‌های نیمه تمام و اتمام دانشگاه صنعتی ارومیه از دیگر مطالبات مردم در این سفر به شمار می رود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه از مهمترین مطالبه مردم استان در این سفر خواهد بود، گفت: متأسفانه با وجود اجرای طرح‌های احیای دریاچه ارومیه هم اکنون این تالاب در وضعیت مناسبی قرار ندارد و در این روند تسریع در روند احیای دریاچه مطرح خواهد شد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها