|
کدخبر: 256827

انتقاد تند نماینده مجلس درباره افزایش قیمت اینترنت

نماینده ملایر در مجلس با اشاره به گرانی اینترنت و حذف برخی بسته‌های آن گفت: تصمیم‌ اپراتورها درباره افزایش قیمت اینترنت و یا حذف برخی بسته‌ها برای مجلس پذیرفتنی نیست و به نظر می‌رسد وزیر ارتباطات باید توضیح لازم را به مجلس بدهد.

سیاست داخلی انتقاد تند نماینده مجلس درباره افزایش قیمت اینترنت

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گرانی اینترنت و حذف برخی بسته‌های آن اظهار داشت: شرایط اقتصادی جامعه گرانی بیش از حد اینترنت را نمی‌پذیرد و باید افزایش قیمت معقول و منطقی باشد. مجلس کاری به اپراتورها ندارد چرا که مسئولیت مستقیم در این باره بر دوش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است و مشخص نیست چه اتفاقی رخ داده که منجر به گرانی بیش از اندازه اینترنت و حذف برخی بسته‌های اینترنت شده است؟

وی افزود: گرانی اینترنت و حذف بسته‌های اینترنت منجر به تضعیف آرامش مردم و به هم ریختن روان آنان شده است چرا که خیلی از خانوارها با استفاده از اینترنت ارتباطات خوبی با اعضای خانواده و خویشاوندان خود برقرار می‌کنند.

آزادی خواه خاطرنشان کرد: دولت می‌تواند برای تاثیر کمتر گرانی اینترنت بر دوش مردم، کمی از سهم خود را کاهش دهند و یا واگذاری شبکه زیرساخت به اپراتورها تخفیف قائل شوند تا افزایش شدید قیمت اینترنت کام مردم را تلخ نکند. 

نماینده ملایر در مجلس گفت: اگر اپراتورها ضرر و زیانی در طول سال‌های گذشته دیده‌اند وزارت ارتباطات باید به عنوان تنظیم‌گر این بخش شرایط را مدیریت کند و اجازه ندهد گرانی اینترنت با زندگی مردم بازی کرده و منجر به تضعیف اقتصاد و میعشت کسب و کارهای مجازی شود و بتواند تأثیر منفی در آرامش مردم بگذارد.

آزادیخواه اظهار داشت: تصمیم‌ اپراتورها درباره افزایش قیمت اینترنت و یا حذف برخی بسته‌ها برای مجلس پذیرفتنی نیست و به نظر می‌رسد وزیر ارتباطات باید توضیح لازم را به مجلس بدهد. 

وی با انتقاد از کیفیت نامناسب اینترنت خاطرنشان کرد: مردم هزینه خدمات اینترنت را پرداخت می‌کنند اما معلوم نیست اپراتورها برای بهبود زیرساخـت‌ها چه کاری انجام می‌دهند در حالیکه تنظیم‌گر این بخش وزارت ارتباطات است و مجلس قطعاً با گران‌فروشی و کم‌فروشی برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها