|
کدخبر: 253776

الزام ورود دولت به موضوع گرانی داروها

محسنی بندپی گفت: در حال حاضر ارز ترجیحی حذف نشده اما روز به روز قیمت‌ها در حال افزایش است، لذا لازم است دولت و وزارت بهداشت به قید دو فوریت به این موضوع بپردازد.

سیاست داخلی الزام ورود دولت به موضوع گرانی داروها

محمدعلی محسنی بندپی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی عنوان کرد: گلایه ما نسبت به دولت غصه تلخ و غم انگیز کمبود دارو و گرانی داروهاست که در این روزها مردم و بیماران را به شدت نگران کرده است.

وی در ادامه گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ مصوب کردیم که اگر دولت قصد حذف ارز ترجیحی دارو را دارد، قیمت ها نباید از نرخ شهریور ۱۴۰۰ بالاتر رود؛ در حال حاضر ارز ترجیحی حذف نشده اما روز به روز قیمت ها در حال افزایش است، لذا لازم است دولت و وزارت بهداشت به قید دو فوریت به این موضوع بپردازد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس خاطر نشان کرد: چگونه می توانیم مدعی حمایت از تولید داخل باشیم در حالی که محصولات مرکبات و کیوی باغداران غرب استان مازندران در انبارها در حال پوسیدن است؛ علیرغم قول مساعد وزیر جهاد کشاورزی، وزیر امور خارجه و وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است لذا لازم است با جدیت به این موضوع رسیدگی شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها