|
کدخبر: 249223

ضربه سهمگین سربازان گمنام به شبکه جاسوسی وابسته به اسرائیل

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: طی یک ماه گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) به بزرگترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در این استان ضربات سهمگینی وارد کردند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی ‌شنبه‌شب در هفتمین نشست صمیمی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی این استان افزود: این شبکه جاسوسی با اجیر کردن اراذل و اوباش در تلاش بود تا اقدامات خرابکارانه‌ای در داخل خاک ایران داشته باشد که با هوشیاری نیروهای امنیتی، این تهدیدات خنثی و ضربه لازم به شبکه وارد شد.

وی ادامه داد: اراذل و اوباش اجیر شده توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در این شبکه صرفا بخاطر پول جذب آن شده و قصد خرابکاری داشتند.

این مقام امنیتی با اعلام اینکه آذربایجان‌غربی استانی برتر در بحث مقابله با اراذل و اوباش است، اظهار کرد: پیش‌تر نیز اعلام کرده‌ایم اراذل اوباش و آنانی که امنیت مردم و جامعه را تهدید می‌کنند یا باید بمیرند، یا مجروح و یا تسلیم قانون شوند.

وی تاکید کرد: منظور ما از اراذل اوباش فقط مختص معنای عام آن یعنی برهم زنندگان نظم عمومی و ما امنی در جامعه نیست بلکه افرادی را که در مباحث اقتصادی، مرزی، سیاسی و امنیتی تهدید کننده جامعه باشند و مردم را دچار استرس کنند، اراذل و اوباش تلقی می‌کنیم.

وی محور اقدامات وزارت اطلاعات را فساد ستیزی، ظلم ستیزی و تبعیض ستیزی عنوان کرد و گفت: حفظ امنیت و منافع ملی برای ما اولویت بالایی دارد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش رسانه‌ها در مدیریت افکار عمومی اظهار کرد: رسانه‌ها باید با شفاف سازی و ورود کارشناسی خود به مباحث، اجازه سوء استفاده را به بیگانگان ندهند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها