|
کدخبر: 229724

حکم ارزشمندی که رئیسی به سردار سلیمانی داد + عکس

کتاب­ «سیمای سلیمانی» شامل ناگفته‌هایی از سران کشور، مسئولان سیاسی، فرماندهان و نزدیکان سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی انتشارات خط مقدم منتشر شد.

سیاست داخلی حکم ارزشمندی که رئیسی به سردار سلیمانی داد + عکس

 کتاب­ «سیمای سلیمانی» شامل ناگفته‌هایی از سران کشور، مسئولان سیاسی، فرماندهان و نزدیکان سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی انتشارات خط مقدم منتشر شد.

نویسنده این کتاب حجت‌الاسلام علی‌ شیرازی، مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس است که بیش از ۴۰ سال از دوستی او با حاج قاسم ادامه داشته است. کتاب «سیمای سلیمانی» در هفت فصل با بیان ویژگی‌های  اخلاقی، رفتاری و سلوکی سردار دل‌ها پرداخته است. 

مهم‌ترین حاجت حاج قاسم به روایت آیت‌الله رئیسی

در بخشی از این کتاب از زبان حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی که در آن زمان تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت، با عنوان «خادم حقیقی» می‌خوانیم: چون همیشه در منطقه بود، برنامه را جوری تنظیم کردیم که بتواند در مراسم معنوی غبارروبی شرکت کند. بعد از این­که مراسم تمام شد، دیدم منقلب شده است. حال خوبی داشت و گریه می‌کرد. به ذهنم آمد ما و آقایانی که از علما هستند و افراد دیگر، همگی خادمان امام رضا (ع) هستیم و به زائرین حضرت و دستگاه و بارگاه علی ­بن موسی الرضا (ع) خدمت می‌­کنیم؛ اما آقایی که اینجا ایستاده است و برای امام رضا(ع) اشک می‌­ریزد، به حرم اهل­ بیت (ع) خدمت کرده است. در آن زمان به ذهنم رسید برای اولین ­بار این رسم را که همیشه علما توی ضریح می­‌آیند، با حجت و فلسفه نقض کنم.

حکم

حکم خادمی سردار سلیمانی به امضای سید ابراهیم رئیسی

به دوستان گفتم: به حاج­ قاسم بگویید داخل ضریح مطهر بیاید. آنجا از حضرت رضا (ع) طلب و آرزوی شهادت کرد. بهترین حاجتی که می‌­خواست از حضرت رضا (ع) بگیرد، همین بود. به ما و سایر دوستان هم همین را می­‌گفت. آنجا احساس کردم باید به حاج ­قاسم خادمی رسمی هم بدهم. برای ایشان، حکم خادمی افتخاری حضرت رضا (ع) را نوشتم. حاج ­قاسم خوشحال شد و گفت: برای من سند افتخار است. در مراسمی رسمی، حکم خادمی حاج­ قاسم را به او دادیم. او هم با خونش نشان داد خادم حقیقی حضرت رضا (ع) است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها