|
کدخبر: 224372

توئیت معنادار باقری درباره فضاسازی دروغین علیه مذاکرات

معاون سیاسی وزیر خارجه با اشاره به دیدارش با وزیر خارجه اتریش و با بیان این‌که رفتار مسئولانه ایران، برجام را زنده نگهداشته، در توئیتی نوشت: فضاسازی دروغین خارج از اتاق مذاکره خللی در جدیت مذاکره کنندگان ایجاد نمی‌کند.

سیاست داخلی توئیت معنادار باقری درباره فضاسازی دروغین علیه مذاکرات

«علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات با گروه ۱+۴ امشب (جمعه) در توئیتی با اشاره به دیدارش با «الکساندر شالنبرگ» وزیر خارجه اتریش نوشت: در دیدار دوستانه با وزیر خارجه جدید اتریش بر جدیت و حسن نیت ایران در گفت‌وگوها تأکید کردم.

وی تصریح کرد: رفتار مسئولانه ایران توافق را زنده نگهداشته است.

باقری خاطرنشان کرد: فضاسازی دروغین خارج از اتاق مذاکره نمی‌تواند در جدیت مذاکره کنندگان در رسیدن به توافقی که از حقوق و منافع ملت ایران صیانت کند، وارد کند.

 شهر وین امروز (جمعه) هم شاهد برگزاری جلسات و نشست‌هایی در فرمت‌ها و سطوح مختلف در دو حوزه رفع تحریم‌ها و موضوعات هسته‌ای بود.

با آغاز دوباره دور هفتم گفت‌وگوها در وین، روز جمعه شرکت‌کنندگان در مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در جلسات و نشست‌هایی در فرمت‌ها و سطوح مختلف در دو حوزه رفع تحریم‌ها و موضوعات هسته‌ای به بحث و بررسی در مورد متون پرداختند. 

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها