|
کدخبر: 220878

«اولیای دم» جدید قاضی منصوری مشخص شدند

وکیل خانواده منصوری گفت: پس از اثبات نفی نسب دخترخوانده مرحوم منصوری، برادر و خواهران این قاضی به عنوان اولیای دم، پرونده قتل برادر خود را در دادسرا به جریان می‌اندازند.

سیاست داخلی «اولیای دم» جدید قاضی منصوری مشخص شدند

علیزاده‌طباطبایی، وکیل خانواده قاضی منصوری گفت: شکایتی را به وکالت از برادر و خواهران مرحوم منصوری در دادسرا مطرح کرده بودم که وی در رومانی به قتل رسیده است؛ اما به دلیل عدم حضور دخترخوانده و همسر مرحوم منصوری منجر به منع تعقیب از سوی دادسرا شد؛ زیرا ما سمتی نداشتیم چون طبق مدارک شناسنامه‌ای، مرحوم منصوری دختر دارد و او ولی دم محسوب می‌شود و در صورت اثبات نفی نسب، اولیای دم، برادر و خواهران مرحوم منصوری خواهند بود.

وی افزود: برادر و خواهران مرحوم منصوری دادخواست نفی نسب به دادگاه ارائه داده‌اند که دادگاه قرار آزمایش "دی.ان.ای" صادر کرد اما همسر و دخترخوانده منصوری حاضر به انجام این آزمایش نشدند. زمان رسیدگی به این پرونده هفته آینده است.

علیزاده‌طباطبایی با بیان اینکه از ناحیه دخترخوانده و همسر مرحوم منصوری شکایتی مبنی بر قتل او مطرح نشده است، ادامه داد: در این وضعیت دادسرا در پرونده قتل مرحوم منصوری قرار منع تعقیب صادر و اعلام کرد که وی به دلیل خودکشی از دنیا رفته است؛ چون دخترخوانده قاضی منصوری پرونده را پیگیری نکرد و شاکی نبود و دنبال این بود که پرونده بسته شود.

وی تأکید کرد: نفس نسب در حال رسیدگی است و بعد از صدور رأی، پرونده قتل احیا می‌شود چون جزو اختیارات دادستان است که با دلایل جدید، کیفرخواست را مجدداً صادر کنند. برادر و خواهران مرحوم منصوری می‌خواهند به عنوان اولیای دم به پرونده ورود کنند.


 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها