|
کدخبر: 218906

همه چیز درباره کمک ۲ میلیون دلاری دختر شهید سلیمانی به لبنان

اخیراً برخی سایت‌ها و افراد مخالف با حزب‌الله لبنان و ایران، مدعی افشای سندی دال بر کمک مالی از سوی دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به لبنان شده‌اند که دروغ و جعلی است.

سیاست داخلی همه چیز درباره کمک ۲ میلیون دلاری دختر شهید سلیمانی به لبنان

بنا بر ادعای این افراد و رسانه‌ها، روز جمعه تصویری از یک مدرک شورای اجرایی حزب‌الله منتشر شده است که نشان می‌دهد زینب، دختر قاسم سلیمانی، مبلغ دو میلیون دلار برای کمک به ازدواج دختران لبنانی اختصاص داده است.

اما شورای اجرایی حزب‌الله در بیانیه‌ای ضمن رد شدید این ادعاها، نوشت که این اقدام از سوی اتاق‌های سیاهی صورت گرفته که جایگاه مشخصی دارند.

بنا بر این بیانیه، تحریف مستندات و جمع آوری مجموعه ای از اخبار بی اساس به منظور انتقام از حزب الله لبنان صورت گرفته است.

در این بیانیه آمده است: این قضیه زمانی اتفاق افتاد که آمریکایی ها و ابزارهای اسراییلی و عربی شان همه تهمت های پول شویی و قاچاق و رعب آفرینی را به حزب الله زدند و نتیجه ای برایشان حاصل نشد.

بنا بر این گزارش، این اقدام پس از انتشار مستند بی اساس دیگری صورت گرفته است که در آن ادعا شده بود تلاش‌هایی برای تغییر دموگرافی (جمعیتی) یمن از راه ازدواج های فرامرزی در جریان است.

بنا بر تاکید این بیانیه، ضعف و شکنندگی این اسناد مضحک و بی تجربگی سازندگان آنها آنجایی مشهود‌تر می‌‌شود که فرقی بین عبارت نهضت مقاومت اسلامی که حزب الله هرگز آن را به کار نبرده و مقاومت اسلامی لبنان یعنی حزب الله قائل نمی شوند.

در این بیانیه آمده است: پس از انتشار این گونه جعلیات توسط اکانت‌های سعودی معروف و برخی شخصیت‌های رسانه‌ای جیره خوار و ظاهر شدن باطل بودن این جعلیات، طرف اداره کننده این عملیات به توسعه دایره هجمه‌اش پرداخت و متوسل به دروغی عمیق‌تر شد به گونه ای که به ذهن هیچ انسانی خطور نمی کند مگر اذهان شاهزادگان صاحب حرمسرا و آن عبارت بود از انتشار سندی جعلی که ادعا می‌کند خانم زینب قاسم سلیمانی مبلغ دو ملیون دلار را برای خدمات اجتماعی حزب الله تقدیم کرده است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر