|
کدخبر: 215735

خبر جدید از معرفی سخنگوی دولت/ دست رد به پیشنهاد رئیسی

سپهر خلجی گفت: از این‌که فعلاً توفیق همکاری مستقیم با دولت مردمی و خدمتگزار فراهم نشد، ابراز تأسف و شرمندگی کنم؛ اگرچه کمک به دولت انقلابی به هر شکل ممکن را جزو وظایف قطعی خود می‌دانم.

سیاست داخلی خبر جدید از معرفی سخنگوی دولت/ دست رد به پیشنهاد رئیسی

سپهر خلجی، عضو شورای‌عالی خبرگزاری ایرنا در ارتباط با پیشنهاد سخنگویی دولت به وی توضیحاتی را منتشر کرده است.

خلجی در این مطلب توضیحی خود، گفته است: «برادر عزیزم آقای دکتر عبدالله گنجی چند روز قبل از روی محبتشان خبری منتشر کردند مبنی‌بر این‌که؛ دولت محترم بنده را برای سخنگویی و اطلاع‌رسانی دولت در نظر گرفته است. خبر درست بود و مدت‌ها مذاکراتی جدی در خصوص مقدمات این انتقال در حال انجام بود؛ اما با وجود لطف و عنایت بسیارِ رئیس‌جمهور محترم، سرانجام این توفیق حاصل نشد. سربازی برای نظام و انقلاب در هر سنگری افتخار است. رهبر حکیم انقلاب اسلامی در فرازی از بیانات می‌فرمایند: «در جمهوری اسلامی هرجا که قرار گرفته‌اید همان‌جا را مرکز دنیا بدانید... باید با این روحیه کار و تلاش کرد و زحمت کشید(۵ اسفند ۱۳۷۰)».

مجدداً لازم می‌دانم از محبت و اعتماد رئیس‌جمهور محترم سپاسگزاری؛ و از این‌که فعلاً توفیق همکاری مستقیم با دولت مردمی و خدمتگزار فراهم نشد، ابراز تأسف و شرمندگی کنم؛ اگرچه کمک به دولت انقلابی به هر شکل ممکن را جزو وظایف قطعی خود می‌دانم. ان‌شاءالله به‌زودی برادری جوان، فاضل و خوش‌بیان مسئولیت سخنگویی و هماهنگ‌سازی رسانه‌ای دولت را بر عهده می‌گیرند که ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، یقیناً از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.»

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها