|
کدخبر: 204714

همه چیز درباره رئیس جدید سازمان صداوسیما

با حکم رهبر انقلاب، پیمان جبلی ریاست سازمان صداوسیما را در دوره جدید برعهده گرفت.

سیاست داخلی همه چیز درباره رئیس جدید سازمان صداوسیما

با حکم رهبر انقلاب، پیمان جبلی معاون برون مرزی صداوسیما به عنوان رئیس جدید این سازمان انتخاب شد. پیش از این، عبدالعلی علی‌عسکری از ۲۲ اردیبهشت سال ۹۵ تاکنون رئیس سازمان صداوسیما بود.

جبلی از جمله مدیران با سابقه رسانه ملی است که با مدرک مرتبط در حوزه رسانه، سال‌ها تجربه حضور در معاونت سیاسی و بخش‌های خبری را دارد.

پیمان جبلی متولد ۱۳۴۵ در تهران، استاد دانشگاه، کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی است که در روز ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ به حکم علی عسکری ریاست وقت سازمان صداوسیما، معاون برون مرزی این نهاد شد. وی از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ سفیر ایران در کشور تونس بوده‌ است.

جبلی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی است که سال‌ها کارمند صداوسیما بوده و در معاونت سیاسی، مسئولیت‌های مختلفی در بخش خبر داشته است. او در سال ۱۳۷۲ فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و تبلیغ از دانشگاه امام صادق می‌شود و سال ۱۳۸۳ مدرک دکترای فرهنگ و ارتباطات را از دانشگاه امام صادق دریافت می‌کند.

جبلی قبل از پست معاونت برون مرزی صداوسیما، عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما، معاون سیاسی (خبر) صداوسیما، دبیر اخبار خارجی بخش شامگاهی رادیو، دبیر اخبار خارجی و داخلی اخبار تلویزیون، سردبیر اخبار سراسری شبکه ۲ سیما، مدیرکل اخبار داخلی واحد مرکزی خبر، مدیرکل اخبار شبکه العالم، مدیر دفتر شبکه العالم در بیروت، معاون رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی در زمان تصدی سعید جلیلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس بود.

دانش کلاسیک، تجربه عملی و طی کردن سطوح مختلف مدیریتی در صداوسیما از جمله ویژگی‌های مثبت پیمان جبلی در حوزه مدیریت رسانه است که می‌تواند در ارتقای سطح کیفی و حرفه‌ای این رسانه در تراز نظام جمهوری اسلامی موثر واقع شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها