|
کدخبر: 197822

تهدید زاکانی در صحن شورای شهر/حضورم در شهرداری کاملا قانونی است

زاکانی در پاسخ به سوالی درباره غیرقانونی بودن شرایط او برای احراز سمت شهرداری تهران گفت: اطلاعات کسانی که نامه غیرقانونی بودن شهرداری من را امضا کرده بودند، ناقص بود.

سیاست داخلی تهدید زاکانی در صحن شورای شهر/حضورم در شهرداری کاملا قانونی است

علیرضا زاکانی، شهردار جدید تهران امروز پس از سخنرانی در صحن شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: تعداد زیادی از اتوبوس‌های ما نیازمند بازبینی است تا بتوانیم آنها را وارد چرخه خدمتگزاری کنیم. همچنین باید به ظرفیت خدمت رسانی حمل‌ونقل عمومی اضافه شود و همین حالا مشغول اضافه کردن ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان هستیم.

وی افزود: LC ورود ۶۳۰ دستگاه واگن مترو از سه چهار سال پیش باز شده است و نیاز به ۱۵ درصد تامین سرمایه دارد و ما اکنون به دنبال ورود این تعداد دستگاه به چرخه ناوگان حمل‌ونقل عمومی هستیم. امیدواریم که به لطف الهی در این زمینه پیش مردم شرمنده نشویم.

زاکانی در پاسخ به سوالی درباره غیرقانونی بودن شرایط او برای احراز سمت شهرداری تهران گفت: اطلاعات کسانی که نامه غیرقانونی بودن شهرداری من را امضا کرده بودند، ناقص بود. نباید با موضوعات مردم سیاسی برخورد کنیم. من می‌توانستم اکنون پشت تریبون حرف هایی را بزنم که خیلی‌ها خجالت بکشند. ولی بنا نیست که با سرنوشت جامعه برخورد سیاسی کارانه داشته باشیم.

شهردار جدید تهران تاکید کرد: من شهردار کاملا قانونی تهران هستم و هم مسئولان مربوطه دولت پیرو درخواست وزارت کشور تایید کردند که حضور من کاملا قانونی است و هم هیات وزیران حضور من در شهرداری تهران را کاملا قانونی دانست.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها باید نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه داشته باشند. اما در همین ایام عده‌ای علیه من سیاسی کاری کردند تا جو شهر را برهم بزنند، ولی من سکوت کردم. من امیدوارم که بتوانم خدمتگذار مردم باشم و هرچه به مردم خدمت کنیم، کم است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها