|
کدخبر: 182043

صباحی فرد: سربازان نشانه اقتدار ارتش هستند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سربازان، ستون اقتدار نیروهای مسلح هستند که با اطاعت‌پذیری و ولایتمداری، وحدت کلمه و عظمت ایران اسلامی را تحقق می‌بخشند.

سیاست داخلی صباحی فرد: سربازان نشانه اقتدار ارتش هستند

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدیدالورود منطقه پدافند هوایی جنوب (بوشهر)، گفت: کارکنان وظیفه دوشادوش سایر نیروی انسانی نقش خطیر و ارزنده‌ای در تولید امنیت و صلابت ایران اسلامی دارند.

وی افزود: سربازان، ستون اقتدار نیروهای مسلح هستند که با اطاعت‌پذیری و ولایتمداری، وحدت کلمه و عظمت ایران اسلامی را تحقق می‌بخشند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح مایه عزت کشور و موجب ترس دشمنان است، گفت: کارکنان وظیفه دوشادوش سایر نیروی انسانی نقش خطیر و ارزنده‌ای در تولید امنیت و صلابت ایران اسلامی دارند.

امیر صباحی فرد با تاکید بر اجرای طرح «مهارت آموزی» کارکنان وظیفه، خاطرنشان کرد: ارتقای جذابیت دوران خدمت برای سربازان، خانواده‌ها و اصلاح نگرش جامعه، افزایش نشاط و رضایت در طول دوران خدمت سربازی، افزایش اثربخشی خدمت کارکنان وظیفه و تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح و افزایش مهارت‌های شغلی، کارورزی و آمادگی برای ورود به بازار کار از جمله دستاوردهای طرح مهارت آموزی است.

وی در پایان گفت: سربازان وظیفه در دوران ۸ سال دفاع مقدس با حضوری شجاعانه در عملیات‌های مختلف و نثار جان و خون برای ایران عزیز، سرمایه‌ای از جنس افتخار و عزت اندوختند و نقشی ویژه و تاریخ‌ساز داشتند.

منبع: مهر

ارسال نظر