|
کدخبر: 179131

قاضی زاده هاشمی:استقلال اقتصادی همه جانبه را ایجاد می کنیم

نامزد سیزدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرایط کنونی کشور مطلوب نیست و نیاز به حضور همه جانبه مردم دارد.

سیاست داخلی قاضی زاده هاشمی:استقلال اقتصادی همه جانبه را ایجاد می کنیم

سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در فرودگاه بجنورد در جمع خبرنگاران طی امروز(۲۵ خرداد ماه) اظهار کرد: دولت سلام تلاش می‌کند تا موانع حضور مردم را از بین ببرد و در کنار ملت، ایرانی جدید بسازد.

وی درباره مشکلات نظام آموزشی کشور گفت: نظام آموزشی در کشور ما نه پایه محور است نه مهارت‌ محور. مهارت‌های اجتماعی را نیز توسعه نمی‌دهند.

وی افزود: آموزش ما در دوره های عمومی و خصوصی طولانی است و در مهارت‌هایی که آموزش داده می شود باید بازنگری شود.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بیش از ۲۵ سال جوانانمان را برای گرفتن مدرک معطل می کنیم، گفت: کشورهای مختلف برای اصلاح ساختار آموزشی خود ورود کرده‌اند اما ما در این حوزه عقب هستیم.

 وی همچنین با اشاره به ضرورت جلوگیری از خام‌فروشی گفت: هدف ما این است تا استقلال اقتصادی همه جانبه در کشور ایجاد کرده و تا زمانی که می توانیم ارزش افزوده ایجاد کنیم از خام‌فروشی جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال ظرفیت صادراتی و سهمیه ما در اوپک دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت است که هم اکنون با امکانات موجود و ظرفیت پالایشی فعلی میتوانیم یک میلیون بشکه نفت را فرآوری کنیم.

نامزد سیزدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: حجم بزرگی از صادرات ما خام فروشی است و بخش هایی از زنجیره تولید که تاکنون به آن توجه نشده است باید کامل شود.

همچنین گفت: افتخار می‌کنم که خراسانی هستم. خراسان مهد علم، تمدن، رشد و ویژگی های فرهنگی است که مردمی غیور دارد و مرزداران شرقی کشور هستند.

وی ابزار امیدواری کرد که در کنار ملت بزرگ ایران، بتوانیم ایرانی جدید بسازیم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور، نیاز به یک همت همه جانبه و حضور همه جانبه مردم در عرصه اقتصاد داریم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها