|
کدخبر: 178898

احتمال انصراف مهرعلیزاده به نفع همتی وجود دارد؟

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: نظرسنجی‌ها نشان داده که همتی رای بیشتری نسبت به مهرعلیزاده دارد، پس بهتر است مهرعلیزاده به نفع همتی کنار برود.

سیاست داخلی احتمال انصراف مهرعلیزاده به نفع همتی وجود دارد؟

علی محمد نمازی عضو حزب کارگزاران سازندگی، درباره اجماع همتی و مهرعلیزاده برای ائتلاف روی یک نفر اظهار کرد: اجماع نامزدهای انتخابات با یکدیگر در عالم سیاست اتفاقی ممکن است و این امکان نیز وجود دارد همتی و مهرعلیزاده هم با یکدیگر به اجماع برسند.

وی افزود: اگر ائتلافی قرار باشد میان همتی و مهرعلیزاده صورت بگیرد اقدام خوبی است و ما تشویق می‌کنیم، فکر کنم اگر این ائتلاف بخواهد صورت بگیرد باید استدلال‌های پشت محکمی وجود داشته باشد و یکی از راه‌هایی که می‌تواند در این مسیر کمک کند توجه به نظرسنجی هاست، بر اساس نظرسنجی هر نامزدی که بالاترین رای را داشته باشد به نفع دیگری می‌تواند کناره گیری کند و اگر حمایتی بخواهد در این صورت از سوی جبهه اصلاحات انجام شود باید تکیه به همین نظرسنجی‌ها کرد.

نمازی بیان کرد: اگر نظرسنجی‌ها نشان داده که همتی رای بیشتری نسبت به مهرعلیزاده دارد اقدام خوبی خواهد شد که مهرعلیزاده به نفع همتی کنار برود و همتی نیز در دولت خود از پتانسیل‌های مهرعلیزاده بهره ببرد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی در خصوص حمایت برخی از اصلاح طلبان از رئیسی، گفت: این اقدام برخلاف راهکارهای سیاسی است، اینکه برخی از احزاب اصلاح طلب بخواهند از رئیسی حمایت کنند برخلاف راهکارهای سیاسی جبهه اصلاحات عمل کرده است؛ همچنین اگر آن حزب عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان نیز باشد اقدامی برخلاف آن نهاد انجام داده و  بعید است این اتفاق بیفتد چراکه حمایت اصلاح طلبان از رئیسی ممکن نیست.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر