|
کدخبر: 176956

نمازی:نامزدها بر خلاف عملکردهایشان وعده می دهند

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه وقتی نظام حزبی در انتخابات حاکم نباشد، شعارها حاکم می شوند، گفت: برخی داوطلبان شعارهایی می دهند که خلاف عملکرد گذشته آنها است.

سیاست داخلی نمازی:نامزدها بر خلاف عملکردهایشان وعده می دهند

علی محمد نمازی  با بیان اینکه فقدان نظام انتخابات حزبی موجب این شده که داوطلبان وعده ها و قول های بی پشتوانه بدهند، اظهار کرد: اگر نظام انتخاباتی ما حزبی بود چنین اتفاقی رخ نمی داد، زیرا احزاب برنامه های خود را از سال ها قبل آماده و ارائه می کنند، اما وقتی نظام حزبی در انتخابات حاکم نباشد، شعارها حاکم می شوند.

وی ادامه داد: مشاهده می کنیم که شعارهایی داده می شود که در راستای مطالبات مردم است تا مردم جذب این شعارها شوند. بدتر آنجاست که برخی داوطلبان شعارهایی می دهند که خلاف عملکرد گذشته آنها است؛ مثلا قول داده می شود که کشور به Fatf بپیوندد یا برجام احیا شود، در حالیکه همین افراد تا حالا مخالف این مسایل بوده اند. چطور کسی که تا حالا در مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده با Fatf مخالفت کرده و حالا که می خواهد رییس جمهور شود، موافق شده است؟ او که یک رای بیشتر در مجمع ندارد، پس چرا چنین قولی می دهد؟ 

این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: این قول ها موجب زیرسوال رفتن عملکرد خود نامزدهای انتخابات و بی اعتمادی مردم می شود.مردم متوجه می شوند که این ها فقط شعار است، نه برنامه عملیاتی و این شعارها تاثیری بر رای آنها نخواهد داشت

 

 

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر