|
کدخبر: 176874

سعید محمد:ساخت ۴ میلیون مسکن ‌را عملی می‌دانم

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) انداختن سوء تدبیر و سوءمدیریت‌ها به گردن تحریم را آدرس غلط دادن به مردم دانست و گفت: اکنون مردم می‌خواهند سرنوشت خود را تغییر داده و شاخص‌های درست را انتخاب کنند.

سیاست داخلی سعید محمد:ساخت ۴ میلیون مسکن ‌را عملی می‌دانم

سعید محمد با اشاره به تاریخ پرافتخار آذربایجان و نقش پیشتازی در وقایع تاریخی ایران، اظهار داشت: آذربایجان در فرهنگ، اقتصاد و سیاست، هم پیش رونده بوده و هم پیش برنده، لذا امروز هم باید تبریز نقش تاریخی خود را ایفا کند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و اشتغال استان با توجه کردن به ظرفیت‌های فراوان استان حل شدنی است، افزود: فعال کردن ظرفیت کشاورزی این استان به تنهایی می‌تواند بخش زیادی از مشکل اشتغال و تولید استان را حل کند.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه مشکل اصلی کشور ما تحریم نیست، تصریح کرد: مشکل کشور ما دیرعملی، بد عملی و بی عملیِ مدیرانی است که با تفکرات لیبرالی و غرب‌زده، ظرفیت‌های کشور را معطل نگه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اگر پول‌های کلان که در ارز ۴۲۰۰ تومنی به جیب آقازاده‌ها رفت به نفع مردم هزینه می‌شد، بسیاری از مشکلات این کشور حل می‌شد، خاطر نشان کرد: درصورتی که منابع و ظرفیت‌های کشور به صورت درست مدیریت می‌شد، این مشکلات نبود.

سعید محمد، انداختن سوء‌تدبیر و سوءمدیریت‌ها به گردن تحریم را آدرس غلط دادن به مردم دانست و گفت: اکنون مردم می‌خواهند سرنوشت خود را تغییر داده و شاخص‌های درست را انتخاب کنند.

وی مشکل حاشیه نشینی را یکی از مشکلات جدی در تبریز و کشور عنوان کرد و افزود: راهکار این مشکل، مهاجرت معکوس به روستاها و تبدیل حاشیه به محیط مناسب زندگی با خدمات مناسب است.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه مردم باید هوشیار باشند تا عده‌ای با شعارهای فریبنده زمام امور را در دست نگیرند و ۸ سال دیگر گرفتار شویم، ابراز داشت: معتقدم تشکیل دولت جوان انقلابی و تغییر نسل مدیریتی می‌تواند کشور را با شتاب بیشتری به پیش ببرد و تلاش ما هم بسترسازی و زمینه‌سازی کردن گفتمان جوان انقلابی در کشور است که نیاز به تحول، لازمه پیشرفت کشور است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها