|
کدخبر: 176713

علت تغییر زمان برنامه مناظره‌ها اعلام شد

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری گفت: تمرکز مردم بر مناظره‌ها علت تغییرات زمان برنامه مناظره‌های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری است.

سیاست داخلی علت تغییر زمان برنامه مناظره‌ها اعلام شد

 سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، با اشاره به تغییر زمان مناظره‌های انتخاباتی، اظهار داشت: با این جابه جایی در زمان پخش مناظره ها، جدولی که از پیش به نامزد‌های ریاست جمهوری اعلام کرده بودیم و براساس آن برنامه‌های دیگری پیش بینی شده بود طبعاً در جدول و زمان ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغات تلویزیونی نامزد‌ها نیز جابه جایی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: استدلال ما برای برگزاری مناظره‌ها در زمان پیشین یعنی روز‌های ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد یعنی روز‌های برگزاری مسابقات مقدماتی فوتبال جام جهانی این بود که با توجه به شب‌هایی که مسابقات فوتبال پخش زنده می‌شد شور و نشاط عمومی میان جوانان و قشر‌های مختلف مردم ایجاد می‌شد و آن شور ورزشی با شور سیاسی گره می‌خورد و به افزایش مشارکت در انتخابات کمک می‌کرد.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری افزود: اما استدلال از دیگر اعضای کمیسیون برای تغییر زمان برگزاری مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌ها این بود که این شور باید تفکیک شود و در روز دیگری که همه مخاطبان صرفا تمرکزشان روی مناظره نامزد‌های ریاست جمهوری است باشد در نهایت این پیشنهاد وزیر کشور با موافقت اعضای کمیسیون مواجه شد و از ۵ عضو کمیسیون اتفاق نظر و اکثریت آراء بر این پیشنهاد وزیر کشور قرار گرفت و تغییر زمان پخش مناظره‌ها به صدا و سیما ابلاغ شد.

قاضی زاده، گفت: درباره دیگر اجزای مربوط به مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های ریاست جمهوری اعم از ساعات پخش آن، ساختار مناظره‌ها و مجری این برنامه‌ها تغییری ایجاد نخواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظر