|
کدخبر: 175822

مهرعلیزاده می تواند پدیده انتخابات باشد

یک فعال سیاسی گفت: اگر اصلاحات دلخوری‌هایش را از مهرعلی زاده کنار بگذارد می‌تواند یک تنه با یکسری حربه های تبلیغاتی در مناظرات درخششی داشته باشد.

سیاست داخلی مهرعلیزاده می تواند پدیده انتخابات باشد

ابراهیم نکو در ارتباط با تر کیب کاندیداهای حاضر و با بیان این‌که «ای کاش می شد از همه جناح ها و سلیقه ها در این رقابت حضور داشتند» ادامه داد: در جبهه اصولگرایان یک دیدگاه اصلی وجود دارد؛ البته نقدهایی هم به هم دارند اما آن نقدی نیست که مورد پسند جامعه قرار گیرد. مردم آخر به این نتیجه می رسند همه این کاندیدها در یک مسیر حرکت می کنند. ممکن است گاهی رضایی در حوزه اقتصاد و سیاست چالش هایی با رئیسی داشته باشد اما به مرور می شود انتظار داشت  زاکانی، جلیلی و قاضی زاده هاشمی در یک زمانی به نفع رئیسی کنار  بکشند و ما در نزدیک روز رای گیری با رضایی و رئیسی رو به رو می شویم.

این فعال سیاسی افزود: با توجه به تجارب گذشته رضایی حدس بر آن است که او نمی تواند با رئیسی رقابت کند.

وی در همین راستا گفت: همتی با توجه به عملکردش در حوزه بانکی و بازار سرمایه با چالش‌های جدی  رو به رو خواهد بود و حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

نکو  ادامه داد: مهرعلی‌زاده هم اگر بتواند با چیدمان خاصی و به شرط حمایت اصلاح طلبان در مناظرات اول درخششی داشته باشد یقینا می تواند پدیده ای باشد. او یکی از مدیران پربار کشور است. اما نگرانی که وجود دارد این است که با توجه به این‌که معاون دولت اصلاحات بوده این جبهه مورد حمایت قرارش ندهد. در این صورت است که پدیده بودن ایشان زیر سوال می رود. اگر اصلاحات دلخوری هایش را از مهرعلی زاده کنار بگذارد می تواند یک تنه با یکسری حربه های تبلیغاتی درخششی داشته باشد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها